خبرگزاری کار ایران

درخشش فوق‌العاده لژیونرهای ایرانی/ قوچان نژاد در اندیشه آقای گلی هلند!

لژیونرهای ایرانی در چند وقت اخیر عملکرد فوق‌العاده‌ای در تیم‌های باشگاهی‌شان داشته‌اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، لژیونرهای ایرانی روزهای خوبی را در فوتبال اروپا سپری می‌کنند و هر کدام نقش موثری در تیم‌های‌شان دارند.

کریم انصاری‌فرد و مسعود شجاعی در لیگ یونان بازی‌های بسیار خوبی را برای پانیونیوس انجام دادند به طوری که شنیده می‌شود المپیاکوس، یکی از بهترین تیم‌های یونان خواهان انصاری‌فرد است. آزمون در روستوف بازی‌های فوق‌العاده‌ای انجام می‌دهد و در لیگ قهرمانان مقابل دو تیم بزرگ  اتلتیکو مادرید و بایرن مونیخ موفق به گلزنی شد. عملکرد خوب آزمون باعث شده تا شایعه‌های در مورد پیوستن او به لیورپول به وجود آید.

میلاد محمدی، بازیکن بی حاشیه و کم سر و صدای ترک گروژنی روسیه یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیمش است و در بازی آخر هم در ترکیب ثابت گروژنی قرار گرفت.

جهانبخش و قوچان نژاد در لیگ هلند فوق‌العاده بازی می‌کنند تا جایی که قوچان نژاد این فرصت را دارد آقای گل هلند شود. قوچان نژاد شب گذشته دو گل هیرنفین مقابل ایگلز را به ثمر رساند تا ضمن پیروزی تیمش فقط دو گل با آقای گل اردیویسه فاصله داشته باشد. به نظر می‌رسد قوچان نژاد با آمادگی بالایی که دارد می‌تواند بیش از برای هیرنفین گلزنی کند و شاید حتی اولین ایرانی آقای گل در اروپا شود.

 

کد خبر : ۴۳۴۳۷۴