خبرگزاری کار ایران

ترامپ :

پوتین دوست داشت برجام بماند، چون برای روسیه خوب بود

asdasd
کد خبر : ۶۴۵۳۵۹

رییس‌جمهور آمریکا مدعی شد: صد در صد از ناآرامی‌ها در ایران حمایت می‌کنم. این تظاهرات احتمالا بزرگ‌تر از هر چیزی بوده که قبلا داشته‌اند. همه این‌ها از زمانی آغاز شد که من از آن توافق هسته‌ای خارج شدم.

به گزارش ایلنا «دونالد ترامپ» رییس جمهور آمریکا روز گذشته در پی نشست مشترک با «ولادیمیر پوتین» همتای روس خود در هلسینکی در مصاحبه‌ای با شبکه «فاکس نیوز» مدعی شد: حفظ توافق هسته‌ای با ایران برای مسکو سودآور است، اما مضرات آن برای واشنگتن و سایر کشورهای جهان است. 

وی مدعی شد: من در مورد ایران فکر می‌کنم، پوتین احتمالا دوست داشت که توافق هسته‌ای حفظ شود، چرا که برای روسیه خوب بود. شما می‌دانید که آنها با ایران کسب و کارهایی دارند. 

رییس جمهور آمریکا مدعی شد: با این حال این توافق برای کشور ما و در نهایت برای همه جهان خوب نبود.

وی  در اظهارات بی‌اساس خود مدعی شد: اگر ببینید در ایران چه خبر است (خواهید دید ) که در حال فروپاشی است و در همه شهرها اعتراض‌هایی وجود دارد. تورم به حد بالایی رسیده است.

ترامپ ضمن تکرار ادعاهای سابق خود، گفت: صد در صد از ناآرامی‌ها در ایران حمایت می‌کنم. این تظاهرات  احتمالا بزرگ‌تر از هر چیزی بوده که قبلا داشته‌اند. همه این‌ها از زمانی آغاز شد که من از آن توافق هسته‌ای خارج شدم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز