خبرگزاری کار ایران

به همت شرکت الوپیک؛

کودکان حاشیه‌نشین تهران فینال جام جهانی را با بیرانوند تماشا کردند

asdasd
کد خبر : ۶۴۵۳۳۹

شب گذشته کودکان حاشیه‌نشین تهران و علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان در سالن‌های سینمایی برج میلاد میهمان الوپیک بودند و بازی فینال جام‌جهانی را با هم ‌تماشا کردند.

به گزارش ایلنا، کودکان حاشیه‌تهران که کودکی‌شان با کار سپری می‌شود، شب گذشته میهمان برج میلاد تهران بودند تا بازی فینال را در سالن های برج به همراه دروازه بان تیم ملی تماشا کنند. در این ویژه برنامه، سفیران الوپیک نیز حضور داشتند.

علیرضا بیرانوند به کودکان کوره‌پزخانه حاشیه‌تهران گفت: ما همدیگر را خوب می‌شناسیم. شما را بارها دیده‌ام و شماها سر تمرین‌های من آمده اید. من یک اتاق پر از گل دارم که شما آنها را به من هدیه داده اید.

دروازه بان تیم ملی ادامه داد: من از جنس شما بودم، اما از رویاهایم عقب نکشیدم و سعی کردم هر روز رو به جلو بروم. شما هم باید رویاهای‌تان را دنبال کنید تا به آنها برسید. همه شما می توانید بهترین باشید.

بیرانوند در ادامه گفت: من امروز واقعا دوست داشتم فوتبال را کنار شما ببینم و در کنار شما باشم. دیدن فینال جام جهانی در کنار شما به من لذت می داد و به خاطر همین الان پیش شما هستم.

وی در پاسخ به سئوال یکی از کودکان درباره لحظه مهار پنالتی رونالدو گفت: موقعی که رونالدو پشت توپ قرار گرفت تا پنالتی‌اش را بزند، من فقط به یک چیز فکر کردم؛ به سختی‌هایی که کشیدم و اینکه باید رویاهایم را دنبال کنم.

بیرانوند ادامه داد: رویای من این بود که به اینجا برسم و الان بهترین فوتبالیست جهان پشت توپ ایستاده بود. من باید مزد زحمت هایم را می گرفتم و گرفتم.

دروازه بان تیم ملی اضافه کرد: آن لحظه خدا به من کمک کرد، دعای تک تک شما و مردم ایران هم پشتم بود تا من به آرزویم برسم.

سامانه هوشمند پیک موتوی وانت بار و سواری بار الوپیک در راستای مسئولیت اجتماعی خود پیشتر نیز برنامه های فرهنگی ورزشی و اجتماعی متعددی را انجام داده است و این برنامه با امضای پیراهن های تیم ملی که به همت شرکت الوپیک فراهم شده بود، و اهدای آنها به کودکان حاشیه‌نشین تهران به پایان رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز