خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی:

نخستین مرکز بین‌المللی مشترک آموزش‌های مهارتی با یک کشور اروپایی راه‌اندازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۴۵۲۱۸

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت:با برنامه‌های انجام شده نخستین مرکز بین‌المللی مشترک آموزش‌های مهارتی با یک کشور اروپایی راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش ایلنا، محمد حسین امید در جمع خبرنگاران در اردبیل گفت: در حال حاضر بیش از 60 مرکز نوآوری در سراسر کشور راه‌اندازی شده که در بحث انتقال فناوری در کنار مرکز علمی کاربردی فعالیت می‌کنند و در کنار این موضوع نیز کلینیک‌های مشاوره و کارآفرینی برای کمک به دانشجویان راه‌اندازی شده است.

وی افزود: با برنامه‌های انجام شده نخستین مرکز بین‌المللی مشترک آموزش‌های مهارتی با یک کشور اروپایی راه‌اندازی می‌شود که این موضوع نیز در راستای بهره‌مندی از تجربیات و امکانات کشورهای پیشرفته و نیز تبادل فناوری در بحث دانشگاه علمی کاربردی است.

امید تصریح کرد: براساس نظرسنجی‌های انجام شده از 100 هزار دانشجوی فارغ‌التحصیل این دانشگاه حدود 50 درصد بعد از فارغ‌التحصیلی از این دانشگاه می‌توانند برای خود شغلی پیدا کرده و یا ایجاد کنند که حدود 25 درصد نیز قبل از ورود به دانشگاه خود دارای شغل هستند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در رابطه با بحث ادغام دانشگاه علمی کاربردی با دانشگاه فنی و حرفه‌ای افزود: بحث ادغام این دانشگاه مطرح نبوده و این دانشگاه‌ها هر یک در حیطه وظایف خود به فعالیت‌های تعیین‌شده ادامه می دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز