خبرگزاری کار ایران

کشف بیش از ۶۰۰ کیلو گرم مرفین از تانکر سوخت

asdasd
کد خبر : ۶۴۵۰۰۵

پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در یک عملیات تعقیب و گریز شبانه با توقیف تانکر سوخت از آن ۶۰۱ کیلوگرم مرفین کشف کردند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ محمد بخشنده در تشریح این خبر، اظهارداشت: در پی دریافت گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از قاچاقچیان سابقه دار مواد مخدر در پایتخت، پرونده ای در این رابطه تشکیل و رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پایگاه دوم پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

وی افزود : ماموران در پایش اطلاعاتی دریافتند متهم قصد دارد مقادیر متنابهی مواد مخدر از استان کرمان خریداری و با تانکر سوخت در پوشش حمل گاز به تهران منتقل کند بنابراین بلافاصله به محورهای مواصلاتی اعزام شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران با مشاهده تانکر سوخت، آن را به صورت نامحسوس تحت نظر قرار داده و سپس در یک عملیات منسجم و هماهنگ در حوالی سه راه افسریه متوقف و متهم را دستگیر کردند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ خاطر نشان کرد: ماموران در بازرسی از تریلر توقیفی در بازرسی دقیق از قسمت جلوی آن ۶۰۱ کیلوگرم مرفین با لفافه که به طرز بسیار ماهرانه ای جاسازی شده بود؛ کشف کردند.

بخشنده در خاتمه با باین اینکه تحقیقات پلیس در خصوص کشف و شناسایی دیگر همدستان متهم همچنان ادامه دارد، گفت: با اعترافات متهم به جرایم خود، پرونده پس از تکمیل شدن برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز