خبرگزاری کار ایران

تساوی تراکتورسازان در آخرین بازی دوستانه

asdasd
کد خبر : ۶۴۴۷۳۰

شاگردان جان توشاک به تساوی مقابل تیم سیواس ترکیه رضایت دادند .

به گزارش ایلنا، ، تیم فوتبال تراکتورسازی در آخرین بازی خود در اردوی ترکیه،  در زمین چمن کمپ شهر بلو کشور ترکیه به مصاف تیم قدرتمند سیواس رفت و در نهایت مقابل این تیم به تساوی یک بر یک دست یافت.

تیم سیواس که با بازیکنان اصلی خود راهی زمین مسابقه شده بود در دقایق ابتدایی بازی روی یک غافلگیری به گل اول دست یافت روبینیو بازیکن سرشناس این تیم از ابتدای بازی در ترکیب تیمش به میدان رفت بعد از این گل تراکتورسازان نبض بازی را در دست گرفتند و موقعیت هایی روی دروازه حریف ایجاد کردند .تراکتورسازان حتی در نیمه اول توسط حاتمی به گل هم دست یافتند ولی داور دیدار این گل را آفساید اعلام کرد .

تراکتورسازان نیمه دوم را به چند تغییر شروع کردند و با این تغییرات مالکیت و توپ و زمین در اختیار گرفتند . در ادامه بازی موقعبت های متعددی روی دروازه حریف ایجاد شد ولی موقعیت ها یکی پس از دیگری از دست رفت تا سرانجام در دقیقه 76 بازی روی ضربه کرنر مهدی مهدی پور طیبی مدافع پیش تاخته تیم گل تساوی بازی را به ثمر رساند تا تراکتورسازی آخرین بازی دوستانه خود در اردوی ترکیه را نیز با تساوی به اتمام برساند .

تراکتورسازان در این اردو چهار بازی دوستانه انجام دادند که دو برد و دو تساوی حاصل کار شاگردان توشاک در بازی های دوستانه پیش فصل بود .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز