خبرگزاری کار ایران

سینا عشوری: دروغ است، هیچ پستی علیه تراکتورسازی نگذاشتم/ قانون بین من و باشگاه حکم می‌کند

asdasd
کد خبر : ۶۰۵۵۲۱

هافبک تراکتورسازی در مورد حواشی ایجاد شده به واسطه یک پست اینستاگرامی صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، روز گذشته پستی در صفحه شخصی سینا عشوری در اینستاگرام علیه مدیران باشگاه تراکتورسازی منتشر شد که جنجال زیادی به پا کرد و حتی باشگاه او را به کمیته انضباطی دعوت کرده است.

عشوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص این ماجرا اظهار داشت: من هیچ پستی علیه باشگاه و مسئولانش منتشر نکردم. اینستاگرام من هک شده است و دیروز دقیقاً در زمانی که من در دندان پزشکی بودم این پست منتشر شد و بعد از آن خودم متوجه چنین اتفاقی شدم. پیگیری‌هایی انجام دادم و چند نفر به من قول دادند که صفحه‌ام را برگردانند.

وی افزود: از طریق مدیربرنامه‌هایم پیگیر هستم تا از شخصی که این کار را انجام داده به پلیس فتا شکایت کنم. هنوز اطلاعاتی ندارم و نمی‌دانم این شخص در ایران است یا خارج از ایران ولی در هر صورت پیگیر هستم.

هافبک تراکتورسازی در ادامه گفت: قانون، فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی و کمیته تعیین وضعیت بازیکنان در مورد من و باشگاه تصمیم گیری خواهند کرد و مطمئنم بهترین حکم صادر خواهد شد. تا زمان صدور حکم من حرفی ندارم علیه مسئولان باشگاه بزنم.

عشوری در مورد اینکه آیا جدایی از تراکتورسازی با تصمیم ساغلام بود یا نه عنوان کرد: اصلاً اجازه ندادند ساغلام من را ببیند. باشگاه اول به من گفت مقداری از پولت را ببخش و بعد گفتند نیم فصل دوم را بدون دریافت پول در کنار ما باش که قبول نکردم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز