خبرگزاری کار ایران

مشکل جدی برای ساغلام؛

چینش تراکتور مقابل الجزیره بدون ایران‌پوریان

asdasd
کد خبر : ۶۰۰۲۰۳

سرمربی تراکتورسازی در نبود مدافع با تجربه تیمیش باید دست به تغییر ترکیب بزند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتورسازی در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 18:30 روز دوشنبه در امارات به مصاف الجزیره خواهد رفت و با وجود 2 شکست قبلی تراکتورسازان، آنها به 3 امتیاز این بازی نیاز مبرم دارند.

یکی از مشکلاتی که تراکتورسازی در این بازی دارد، محرومیت محمد ایران پوریان است که به دلیل 3 اخطاره شدن نمی‌تواند تیمش را همراهی کند.

ایران‌پوریان که یکی از 3 بازیکن با تجربه تراکتورسازی است، از مهره‌های کلیدی در تیمش محسوب می‌شود و نقش پررنگی در تاکتیک‌های ساغلام دارد و نبودش ضربه زیادی به تیم می‌زند.

در میان بازیکنان تراکتورسازی 2 نفر توانایی بازی در دفاع راست را دارند که محمدرضا مهدیزاده و دانیال اسماعیلی‌فر هستند که هر دو بازیکن در ترکیب اصلی تراکتورسازان در پست‌های دیگر ایفای نقش می‌کنند و تغییر پست آنها به دفاع راست مشکلاتی را برای ترکیب تیم ایجاد خواهد کرد.

در صورت انتقال مهدیزاده به دفاع راست، سیمه باید وارد ترکیب اصلی شود که در چند دیداری که برای تراکتورسازان به میدان رفته خصوصاً بازی با الغرافه عملکرد پر اشتباهی داشت و از عوامل شکست تیمش بود.

در صورت انتقال اسماعیلی‌فر به دفاع راست هم فاز هجومی تراکتوری‌ها با مشکل مواجه می‌شود که با توجه به اخراج انضباطی عالیشاه، بازیکن دیگری برای بازی در پست وینگر راست در اختیار ساغلام نیست و احتمالا باید از محمد ابراهیمی یا ارسلان مطهری در این پست استفاده کند.

باید دید این دیدار مهم و حیاتی تراکتوری‌ها در غیبت مهره کلیدی این تیم با چه تدبیری از سوی ساغلام برگزار می‌شود و چه نتیجه‌ای خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز