خبرگزاری کار ایران

ترزا می هشدار داد:

ممکن است اصلا برگزیتی در کار نباشد

asdasd
کد خبر : ۶۴۴۳۷۸

نخست‌وزیر بریتانیا از اعضای پارلمان خواست تا به جای «لطمه زدن به برگزیت و به هم ریختن آن»، رویکردی «عملی و واقع‌بینانه» نسبت به آن داشته باشند.

به گزارش ایلنا به نقل از ایندپندنت، «ترزا می» نخست‌وزیر بریتانیا، به اعضای شورشی حزب محافظه‌کار در پارلمان این کشور که می‌خواهند برنامه‌های او را برای خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا با مشکل مواجه کنند، هشدار داد که چنانچه به راه نیایند ممکن است «هیچ برگزیتی» نصیب‌شان نشود. 

نخست‌وزیر بریتانیا گفت که شورشیان مجلس عوام شانس هرگونه توافقی با بروکسل را زیر سؤال می‌برند. 

وی از اعضای پارلمان خواست تا به جای «لطمه زدن به برگزیت و به هم ریختن آن»، رویکردی «عملی و واقع‌بینانه» نسبت به آن داشته باشند. 

نخست‌وزیر بریتانیا همچنین گفت: «باید بر ماحصل این قضیه متمرکز شویم. اگر چنین نکنیم، این خطر وجود دارد که اصلا برگزیتی در کار نباشد.»

می همچنین با اشاره به نگرانی برخی نمایندگان از برنامه او برای ایجاد یک قانون مشترک با اتحادیه اروپا برای تجارت کالا و عوارض گمرکی، آن را قابل درک دانست. می این برنامه را «فضای جدید تجارت آزاد میان بریتانیا و اتحادیه اروپا» می‌خواند.

با این همه، می تاکید کرد که هنوز به هیچ «آلترناتیو عملی» برای پیشنهادهای کابینه‌اش دست نیافته که بتواند تجارت بی‌دردسری را برای این کشور فراهم کند و از اختلاف‌نظر میان ایرلند شمالی و جمهوری ایرلند جلوگیری کند.

وی گفت: «اما میراث برگزیت نمی‌تواند باعث اختلاف میان ایرلند شمالی و جنوبی شود و توافق بلفاست را با مشکل مواجه کند.»

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز