خبرگزاری کار ایران

امکانات مجموعه های ورزشی کارگری برای سلامت کارگران و خانواده های ایشان است

فرزاد حیدری: ورزش کارگری باید متناسب با توانمندی ها ارتقا پیدا کند

asdasd
کد خبر : ۶۴۴۲۶۰

افق نگاه همکاران و کارشناسان امور ورزشی به ورزش کارگری باید فراتر از چارچوب های تکراری باشد و باید با خلاقیت و نوآوری در اندیشه ایجاد فضاهای فکری متناسب با شراط حال حاضر جامعه کارگری باشیم تا با ایجاد شور و نشاط در جامعه هدف به سلامتی کارگران و خانواده های ایشان به شکلی اساسی ترپرداخته شود.

به گزارش ایلنا ، افق نگاه همکاران و کارشناسان امور ورزشی به ورزش کارگری باید فراتر از چارچوب های تکراری باشد و باید با خلاقیت و نوآوری در اندیشه  ایجاد فضاهای فکری متناسب با شراط حال حاضر جامعه کارگری باشیم تا با ایجاد شور و نشاط در جامعه هدف به سلامتی کارگران و خانواده های ایشان به شکلی اساسی ترپرداخته شود.

مدیرکل امور ورزشی کارگران امروز در نشست ماهانه با همکاران اداره کل ضمن بیان مطلب فوق افزود: وظیفه سنگینی برعهده ماست و حالا که پذیرفته ایم در این مسیر کار کنیم باید بهترین کار را ارائه دهیم و خوشحال باشیم در جایی مشغول به فعالیت هستیم که ارتباطی مستقیم با سلامتی و نشاط جامعه کارگری دارد بنابراین اگر همانطور که در همایش بزرگ پیاده روی اردیبهشت ماه ثابت کردیم که با همین تعداد و با تلاشی مجدانه می توانیم اثربخشی زیادی داشته باشیم اکنون نیز برای آینده کار و ورزش جامعه هدف به فکر نو و خلاقیت های شما نیاز داریم.

فرزاد حیدری با بیان اینکه همکاران باید ابتدا از مجموعه خود شناخت کاملی داشته باشند و با شناخت از قوانین و مقررات و اساسنامه مجموعه های ورزشی و تفریحی که در حقیقت سند راهبردی ما محسوب می شود برای احیا و اداره و استفاده مطلوب از مجموعه های ورزشی افکاری جدید و طرحهای نو را ارائه کنند.

وی افزود: به همین منظور بود که یک آزمون داخلی برای همکاران برگزار کردیم تا شناخت شما را از اساسنامه خودمان بسنجیم و البته بهانه ای شود تا یکبار دیگر همکاران اساسنامه را مرور کنند و خوشبختانه بازخورد خوبی داشت اما در بین همکاران آقای یاسر حیدری بهترین نمره و رتبه را کسب کرد که به وی تبریک می گوییم و به همین منظور لوح یادبودی هم تقدیم آقای یاسر حیدری خواهد شد.

البته این آزمون برای همکاران تمامی استانها هم برگزار خواهد شد و ما ابتدا از خودمان شروع کردیم ولی یقینا در آینده ای نزدیک برای تمامی همکاران استانها هم آزمون شناخت از اساسنامه مجموعه های ورزشی انجام خواهد شد.

*اسناوندی: امکانات ورزش کارگری باید در اختیار کارگران باشد

سپس احمد اسناوندی معاون اداره کل امور ورزشی با تبریک به همه همکاران به خصوص یاسر حیدری در باره اهم فعالیت های آینده ورزش کارگری گفت: ما فعالیت های زیاد و مهمی داریم و همانطور که جناب حیدری گفتند دنبال کارهای کلیشه ایی و تکراری نیستیم و بنا داریم به معنای واقعی کلمه ورزش کارگری را برای کارگران و خانواده های ایشان نهادینه کنیم.

وی گفت: یکی از راههای نهادینه کردن ورزش برای کارگران برپایی همایش های ورزشی خانوادگی است که خوشبختانه دکتر صادقی فر معاون محترم فرهنگی و اجتماعی با پیگیریهای خود این جشنواره ها را در قالب بخشنامه به تمامی استانها ابلاغ کردند تا در طول سال جشنواره های سراسری ورزش خانوادگی کارگران به صورت فصلی برگزار شود.

الان ما در تلاش برای دومین جشنواره سراسری سال 97 هستیم که شهریورماه برگزار می شود و زمان آن به زودی اعلام خواهد شد و رایزنی ها برای انجام این مهم آغاز شده است.

اسناوندی ادامه داد: بحث دوم ما مسابقات اصناف است که استقبال از این مسابقات بسیار مطلوب بوده و من آینده این مسابقات را بسیار روشن می بینم و باید سعی کنیم وارد مراحل اجرا شویم چون به اندازه کافی زمان برای قوانین و مقررات آن صرف شده و همکاران ما این مقررات را تکمیل کرده اند. این مسابقات همانطور که آقای حیدری هم تاکید داشتند و همه این فعالیت ها باید برای کارگران باشد و ما کار می کنیم تا خانواده کارگران از مزایای ورزش کارگری استفاده کنند و اگر بنا باشد همیشه یک تعداد  افراد خاص در رشته های ورزشی بیایند و قهرمان شوند سنخیتی با اهداف ورزش کارگری ندارد. برای حضور و استفاده کارگران از همایش ها و مسابقات و امکانات کارگری نیز فکر شده است و بعد از این یقینا رقابت ها و همایش های کارگری برای کارگران و خانواده ایشان خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز