خبرگزاری کار ایران

آیت الله فلاحتی در دیدار با مدیران تامین اجتماعی گیلان:

اخلاق نیکو و شفاف بودن امور عوامل اثرگذار در کاهش آلام و انتظارات مردم است

asdasd
کد خبر : ۶۴۳۲۶۳

نماینده ولی فقیه در گیلان اظهار داشت: روابط سالم و اخلاق نیکو و شفاف بودن امور می‌تواند در کاهش آلام و انتظارات مردم اثرگذار باشد.

به گزارش ایلنا از رشت، آیت ا.. فلاحتی در دیدار با مدیران تامین اجتماعی استان گیلان با اشاره به اینکه آینده و چشم امید اقشار زحمتکش جامعه در گرو مدیریت و برنامه ریزی شما مسئولان این سازمان است، گفت: سرنوشت بخش قابل توجهی از مردم از حیث سلامتی و تامین معاش به تامین اجتماعی گره خورده و در واقع شما وابسته به مردم و برای آنها هستید .

وی با اشاره به اینکه فقر و مشکلات گیلان زیر سبزی آن نهفته است، خاطر نشان ساخت: الگوی زندگی مردم گیلان با بسیاری دیگر از نقاط کشور متفاوت است و این سطح انتظارات از شما را بالا می‌برد .

امام جمعه رشت با بیان اینکه ادبیات گفتمان درادارات در کنار روابط سالم و اخلاق مدار با مراجعین که در مورد مخاطبین شما از اقشار ضعیف جامعه هستند، بسیار حائز اهمیت بوده و حوصله و متانت شما دربرخورد با مردم از اهمیت برخوردار است .

نماینده ولی فقیه درگیلان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت : روابط سالم واخلاق نیکو و شفاف بودن امور می‌تواند در کاهش آلام و انتظارات مردم اثرگذار باشد .

وی  اقداماتی همچون تلاش برای فضاسازی محیطی مطلوب و شاد برای ارباب رجوع را در کنار خوشرویی مهم برشمرده واذعان داشت : ایجاد شعف و شادی خود برسلامتی ورضایتمندی موثر است .

آیت ا.. فلاحتی با تاکید بر فرهنگ‌سازی به منظور استفاده از قابلیت‌ها و امکانات خیرین در مجموعه تامین اجتماعی افزود : باید تلاش کنید اولویت شما در توسعه امکانات و خدمات در مناطق محروم باشد و سعی نمائید در این راستا حداقل ها را برای مردم فراهم کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز