خبرگزاری کار ایران

از سوی حوزه هنری استان صورت گرفت؛

فراخوان استانی شعر «چهل سالگی انقلاب» در استان آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۶۴۲۸۴۳

سرپرست حوزه هنری استان آذربایجان شرقی از انتشار فراخوان « چهل سالگی انقلاب» به مناسبت چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران توسط حوزه هنری استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سید مهدی سیدین نیا با اعلام این خبر گفت: فراخوان « چهل سالگی انقلاب» در دو بخش داستان کوتاه و شعر برگزار می شود.

وی در خصوص محورهای ارسال آثار به فراخوان فوق گفت: علاقمندان می توانند آثار خود را در قالبword با فونت ۱۴ در محورهای نقش تبریز در پیروزی انقلاب اسلامی، قیام ۲۹ بهمن تبریز، نقش اقشار مردم در انقلاب، امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب و روایت های هنرمندانه و خلاقانه از حوادث انقلاب به آدرس تبریز- خیابان امام- مابین چهار راه شریعتی و مصلی- پردیس فرهنگی سینمایی قدس حوزه هنری انقلاب اسلامی طبقه سوم، واحد آفرینش های ادبی و یا به پست الکترونیکی chehelsalegi97@gmail.com ارسال نمایند.

سیدین نیا در ادامه درباره شرایط ارسال آثار نیز اظهار داشت: شرکت کنندگان بایستی نام و نام خانوادگی، شماره تلفن تماس و آدرس پستی خود را در آثار ارسالی درج نمایند.

وی با بیان اینکه محدودیتی در تعداد آثار در بخش شعر و داستان وجود ندارد، خاطر نشان کرد: داستان و شعر در دو بخش ترکی و فارسی می باشد. داستان های ارسالی در بخش داستان کوتاه نباید از سه هزار کلمه بیشتر باشد.

وی همچنین با تاکید بر اینکه جشنواره در بهره برداری و چاپ آثار برگزیده آزاد است، تصریح کرد: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه ۲۰ شهریورماه سال جاری می باشد و آثاری که بعد از تاریخ اعلام شده به دبیرخانه ارسال شود، در فرآیند داوری قرار نخواهد گرفت.

سرپرست حوزه هنری آذربایجان شرقی در ادامه، در خصوص جوایز فراخوان در بخش داستان کوتاه گفت: برای نفر اول، جایزه نقدی به مبلغ پنج میلیون ریال، نفر دوم، جایزه نقدی به مبلغ سه میلیون ریال و نفر سوم، جایزه نقدی به مبلغ دو میلیون ریال تعلق می گیرد.

سیدین نیا افزود: همچنین در بخش شعر برای نفر اول، جایزه نقدی به مبلغ پنج میلیون ریال، نفر دوم، جایزه نقدی به مبلغ سه میلیون ریال و نفر سوم، جایزه نقدی به مبلغ دو میلیون ریال تعلق خواهد گرفت.

وی گفت: علاقمندان جهت هرگونه راهنمایی می توانند با شماره تلفن ۰۴۱۳۵۵۵۲۵۵۷ واحد آفرینش های ادبی تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز