خبرگزاری کار ایران

خوش شانسی بزرگ خسرو حیدری در 35 سالگی با استقلال

asdasd
کد خبر : ۶۴۲۳۴۲

خسرو حیدری را باید یکی از بازیکنان خوش شانس استقلال دانست که به دلیل داشتن قرارداد این روزها بدون نگرانی به کار خودش در این تیم ادامه می‌دهد.

به گزارش ایلنا، حقیقت این است که به دلیل بالا رفتن سن، این بازیکن کارآیی قبلی را ندارد و در اکثر بازی‌ها نمی‌تواند در ترکیب اصلی استقلال قرار بگیرد اما به لطف قراردادی که چند سال پیش با استقلال بست این روزها در تمرین استقلال حاضر می‌شود و در فهرست خروج آبی‌ها نیست.

به کمی عقب‌تر برگردیم زمانی که افشارزاده مدیرعامل سابق استقلال مهدی رحمتی و خسرو حیدری را به دفتر خود برد و قرارداد سه ساله‌ای با این بازیکنان بست. این اتفاق شاید در آن زمان برای هواداران اتفاق جالبی بود اما با نگاه واقع بینانه و در زمان فعلی این اتفاق می‌تواند اتفاق ناخوشایندی باشد. چرا که تیم‌ها قراردادهای طولانی مدت خود را با بازیکنان جوان می‌بندند اما در استقلال این اتفاق برعکس بود و هیچ دوراندیشی در این زمینه نشد.

حالا اما مرد خوش اقبال استقلال منفعت همان قرارداد طولانی مدت را می‌برد و با اینکه کارآیی سابق را ندارد در کنار استقلالی‌ها مانده و شاید در آینده به فکر مربیگری در استقلال باشد. این در حالی است که بازیکنان تاثیرگذاری که این روزها به دغدغه هواداران این تیم برای تمدید قرارداد مواجه شده‌اند با توجه به پایان قراردادشان در آستانه ترک باشگاه هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز