خبرگزاری کار ایران

بازی آخر را می بریم و تیم اول صعود می کنیم

حیدری: داور نباید به ابراهیمی کارت می‌داد

asdasd
کد خبر : ۶۰۸۱۲۷

کاپیتان استقلال می گوید پس از پیروزی برابر الهلال به صعود از گروه مرگ امیدوار شدیم.

به گزارش ایلنا، خسرو حیدری در خصوص بازی با الریان اظهار داشت: دیروز قول داده بودیم به هواداران عیدی بدهیم بازی با نفت عیدی نبود ولی این بازی عیدی ما به هواداران بود.

وی در مورد  عقب نکشیدن استقلال پس از گل اول  گفت: قبلا گفته بودیم به کمک هواداران می‌توانیم به حریف  فشار بیاوریم به حریف و حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم و تلاش کردیم ولی خدا را شکر ۳ امتیاز ارزشمند را گرفتیم.

وی در مورد تنش‌های پایان بازی عنوان کرد: من از صحنه دور بودم و ندیدم چه اتفاقی افتاد ولی فکر میکنم داور عجولانه تصمیم گرفت و نباید به ابراهیمی کارت می‌داد.

هافبک استقلال در مورد  نتایج خوب استقلال  در گروه مرگ گفت: در بازی اول با الهلال که بردیم ایمان پیدا کردیم که می‌توانیم به عنوان تیم اول برویم  بالا و امیدوارم بازی آخر را هم ببریم و کار را تمام کنیم.

حیدری در مورد تمدید قرارداد بازیکنان گفت: بازیکنانی که قرارداد ندارند به هر حال با آنها مذاکره می‌شود‌. افتخاری زحمات زیادی کشید و جذب تیام خیلی به ما کمک کرد و توانستند  لحظات آخر رضایت‌نامه‌اش را بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز