خبرگزاری کار ایران

سرهنگ گودرزی خبر داد:

محدودیت ترافیکی از فردا در البرز اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۴۲۲۶۸

رئیس پلیس راه البرز اعلام کرد به‌منظور روان‌سازی ترددها، محدودیت ترافیکی از فردا در جاده کرج - چالوس اجرا می‌شود.

به گزارش ایلنا، سرهنگ رضا گودرزی خاطرنشان کرد: از ساعت 16:00، روز دوشنبه 18تیرماه تا ساعت 24:00 همان روز تردد وسایل نقلیه از "کرج" به سمت "مرزن‌آباد" ممنوع است.

رئیس پلیس راه البرز افزود: همچنین تردد وسایل نقلیه از ساعت 19:00 روز دوشنبه 18 تیرماه تا زمان تخلیه بارترافیکی از "مرزن آباد" به سمت "کرج" یک طرفه خواهد بود.

گودرزی با بیان اینکه در این مدت تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس ممنوع است، تصریح کرد: ممنوعیت تردد موتورسیکلت نیز تا پایان محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس و بالعکس ادامه دارد.

به گفته وی، این ممنوعیت به دلیل تخلیه بار ترافیکی مسافران در حال بازگشت از سفر در این مسیر اجرا خواهد شد و به رانندگان توصیه می شود که علاوه بر حفظ آرامش و رعایت نکات ایمنی، مقررات راهنمایی و رانندگی را مورد توجه قرار دهند.

رئیس پلیس راه البرز گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن 88255555 به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

گفتنی است، استان البرز یک هزار و 450 کیلومتر آزاد راه، بزرگراه و راه اصلی و فرعی دارد و 18 درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های این استان است و نیمی از جاده 160 کیلومتری "کرج - چالوس" درحوزه استحفاظی استان البرز قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز