خبرگزاری کار ایران

کار و ورزش

ورزش در محل کار بهترین راه برای شور و نشاط و تندرستی

asdasd
کد خبر : ۶۴۲۰۸۳

روز نخست اگر پشت میز خود دست و پا را به تحرک وادارید و کمی عرض شانه ها را بالا و پایین کنید شاید تصور کنید همه همکاران دارند به شما نگاه می کنند

به گزارش ایلنا ، اول اینکه شما اگر فردی حساس با این درجه از حساسیت باشید که یک نگاه همکار موجب بهم خوردن تعادل فکری تان شود باید به بخش اعتماد به نفس خود مراجعه کنید و آنرا ابتدا تقویت کنید چون هرکاری شما انجام دهید یقینا یک عده نگاه می کنند و یا حتی ممکن است به شوخی یا از سر غریزه ذاتی چیزی به شما بگویند که خوشایندتان نباشد.

دوم ، مگر قرار است شما برای دیگران زندگی کنید که یک نگاه و یک حرف شما را از هدفی که دارید دور سازد؟!

موضوع سوم و مهمتر اینکه شما کار نابهنجاری انجام نمی دهید که با نگاه دیگران راهتان را تغییر بدهید!

شما می خواهید برای انجام کار سالم تر و مفید تر کمی به اعضای بدن خود تمرین بدهید و این تمرینات کششی نه مزاحم همکاران است و نه ضرری را به محیط کار وارد می کند.

اتفاقا شما باید آنقدر در تکرار حرکات کششی کوشا باشید که دیگران برای انجام آن حرکات سر ذوق بیایند و این موضوع کم کم  در تمام محیط کار و کارخانه و شرکت یا اداره و دفتر فراگیر شود.

بنابراین لازم بود در حین انجام مقالاتی که برای کار و ورزش تقدیم شما خوبان می کنیم این موارد حساس را نیز بگوییم تا بدانید که ما به ریزترین حرکات شما و عواملی که ممکن است موجبات دلسردی شما از انجام ورزش در محل کار شود اشراف داریم چرا که خود ما هم همانند شما هستیم و برای اینکه بتوانیم آنچه می نویسیم حکایت "ازدل برآید و بردل نشیند" را اثبات کنیم حتما اول خودمان ورزش و کشش ر ا انجام می دهیم و بعد خدمتتان توضیح می دهیم.

از طرفی وقتی یک گروه از همکاران برای انجام یک مسابقه ورزشی ساک ورزشی بر دوش به محل انجام مسابقه می روند به چهره ها و حرکات و گفتار و شوخی ها و چهره های بشاش آنها هنگام رفتن و آمدن توجه کنید.

حتما دوست دارید شما هم مثل آنها باشید.

بله ، شما هم دقیقا مثل آنها می توانید باشید و ابتدا از خودتان شروع کنید و یک مسابقه ورزشی داخلی راه بیندازید.

مثلا مسابقه دارت. یک تخته دارت و هدف گذاری و زمان بندی برای انجام این مسابقه در گوشه ایی از سالن محل کار در طبقه ای که آنجا حضور دارید نصب کنید.

یقینا به هرکدام از مدیران که پیشنهاد بدهید (البته خیلی مزاحم زمان کاری نشود) با استقبال مدیران مواجه می شوید و خود مدیر قسمت یا بخش و یا اداره را هم می توانید به جمع گرم خود دعوت کنید.

درفاصله یک ماه خواهید دید که همه همکاران (خانم ها و آقایان) به سمت این مسابقه راحت و آسان و جذاب کشیده شده اند.

یقینا بسته به نوع و محل کاری که دارید می توانید رشته های متفاوتی را انتخاب کنید مثل تنیس روی میز- فوتبالدستی – و یا اگر فضای باز باشد حلقه بسکتبال ، بدمینتون و....

همه اینها در زمانی معین که لطمه ایی به کار نزند و یقینا چنین زمانی خالی در طول روز پیدا خواهید کرد.

*روابط عمومی اداره کل امور ورزشی کارگران

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز