خبرگزاری کار ایران

مرکز سنجش ساختار قامتی اداره کل امور ورزشی کارگران برگزار می کند

اجرای مرحله سوم سنجش سلامتی کارگران برای صنف آرایشگران

asdasd
کد خبر : ۵۶۵۴۷۶

در ادامه طرح سنجش ساختار قامتی و تندرستی کارگران اصناف کشور که توسط اداره کل امورز ورزشی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی آغاز شده ؛ کارشناسان این مرکز در سومین مرحله از طرح خود به میان صنف آرایشگران خواهند رفت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی  اداره کل امور ورزشی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی طرح سنجش ساختار قامتی اداره کل امور ورشی با دو هدف عمده از سال گذشته به مرحله اجرا در آمد و طی یک پروسه دراز مدت در دو مرحله این طرح برای تمامی اصناف و کارگران انجام خواهد شد.

کارشناسان این مرکز ابتدا با هماهنگی هرکدام از اصناف اقدام به جمع آوری اطلاعات از نحوه ی ایستادن – راه رفتن – حرکت کردن نشست های غیر استاندارد و راه رفتن هایی که بعضا اشتباه انجام می شود می کنند ؛ سپس  به صنف مربوطه اعلام می کنند که مشکل بدنی و جسمانی پرسنل این صنف بر اساس داده های کارشناسان مرکز چی بوده است.

بعد از این مرحله نوبت به ارائه راه حل جهت رفع مشکل و رفع نارسایی بدنی و جسمانی کارگران می رسد که مرکز سنجش ساختار قامتی و تندرستی اداره کل امور ورزشی با وقت گذاشتن های فراوان و یک کار کارشناسی حساب شده براحتی این راه حل ها را برگرفته از علم روز ؛ تمرینات و ورزش های مخصوص هر کدام از اصناف را در اختیار مدیریت صنف مربوطه قرار می دهد.

اصناف تاکنون استقبال بسیار خوبی  از این طرح داشته اند و با کمک گرفتن از مرکز سنجش ساختار قامتی اداره کل امور ورزشی ؛ چاپ بروشور و پوسترهای مختلف سعی می کنند راه درست را از طریق ورزش در محیط  کار و ایجاد شور و نشاط و تندرستی را در محیط کاری به کارگران ارزانی دارند.

سومین مرحله این طرح از صبح روز دوشنبه 13 آذرماه به مدت یک هفته در دفتر صنف آرایشگران واقع در تهران پیچ شمیران به مرحله اجرا در می آید و بنظر می رسد که بیش یکصد نفر از آرایشگران در این طرح مورد سنجش قرار گیرند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز