خبرگزاری کار ایران

مزد جوانگرایی دشان در فرانسه

asdasd
کد خبر : ۶۴۱۹۶۴

سرمربی تیم ملی فرانسه در این تیم فضای جدیدی ایجاد کرد که نتیجه آن را دید.

به گزارش ایلنا، سرانجام تیم ملی فوتبال فرانسه به مرحله نیمه نهایی رسید فرانسه که درجام جهانی 1998 به قهرمانی جام جهانی رسیده بود دراین دوره قصد قهرمان شدن دارد.  

 فرانسوی ها برای موفقیت در جام بیست ویکم دست به تغییر و تحول در تیم ملی زدند وبا بهره گیری از بازیکنان نخبه جوان درمسیری موفق گام برداشتند.  

 بازیکنانی چون ام پابه ، گریزمن ، ژیرو ، عثمان دمبله ، تومالمار، استیون انزوزی، پوگبا ، کانته ، لوریس ، ماندا ندا، آرئولا ، پاوارد، کیمپمبه، واران ، اومتیتی ، رامی و هرناندز  درتیم ملی فرانسه تا اینجای جام جهانی بسیار خوش درخشیدند. 

بازیکن معروفی چون کریم بنزما هم که به عنوان ذخیره دعوت شده بود با قهر حتی در تمرین ذخیره ها هم شرکت نکرد والبته این  دگرگونی نشان داد که تیم تازه تحول یافته فرانسه یک تیم جدید خارق العاده برای رسیدن به قهرمانی است.   

به هرحال درفوتبال همین تغییر وتحول هست که به هرحال هرسرمربی ای با شجاعت بایستی اقدام کند و دشام سرمربی تیم ملی فرانسه جرائت کرد که یک سری بازیکن جوان وپدیده های آینده فوتبال فرانسه را انتخاب کند وبنظرمیرسد که موفق هم شده است.  

تیم ملی فرانسه حالا پس از تیم ملی آلمان که هفت بار به نیمه نهایی جام جهانی رسید  دومین کشوری است که حالا برای پنحمین بار به مرحله نیمه نهایی جام جهانی صعود می کند واین برای فوتبال فرانسه دردنیا یک رکورد بی نظیر هست که حالا دشام و مردم فرانسه  به آن افتخار می کنند.

جوان گرایی درتیم ملی فرانسه درواقع جواب داد و این تیم که کاملا پوست انداخته ومتحول شده توانایی حضور درمرحله فینال جام جهانی راهم دارد. 

به هرحال آنچه ما از جام بیست ویکم درس گرفتیم این است که فوتبال ملی نیاز به دگرگونی درکالبد اصلی تیم ها دارد و اصولا این تغییرات می بایست در زمان مورد نطر انجام گیرد.  

همه دیدیم در این دوره از جام جهانی تیم هایی که حتی ستاره داشتند اما بازیکنانش پابه سن گذاشته بودند دراین جام نتوانستند موفق شوند و از دور رقابت ها هم حذف شدند.   

بنابراین باید ادعا کرد که تیم ملی فرانسه مزد تغییرات و جوان گرایی خودرا از جام بیست ویکم گرفت.  

رسول شمالی ورزنده

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز