خبرگزاری کار ایران

او خوب است اما هنوز تمام ظرفیتش را نشان نداده!

دشان: اروگوئه توانایی های امباپه را خواهد دید

asdasd
کد خبر : ۶۴۱۴۵۳

سرمربی تیم ملی فرانسه پس از عملکرد خوب امباپه با تمجید از بازی تاثیرگذار او برابر آرژانتین اعلام کرده است که او بازیکن بهتری هم می شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از آاس، کیلیان امباپه با به ثمر رساندن دو گل و گرفتن یک پنالتی یکی از موثرترین افراد در برد 4 بر 3 فرانسوی ها مقابل آرژانتین و صعود این تیم به جمع 8 تیم برتر روسیه شد. مهاجم نوزده ساله خروس ها با استارت های انفجاری خود برابر حریف، یکی از شانس های بزرگ در بازی تیمش برابر اروگوئه خواهد بود.

دشان که تحت تاثیر بازی خوب جوان تیمش قرار گرفته است گفت: «او عملکرد بسیار خوبی داشت اما با توجه به توانایی هایش می تواند به بیشتر از این ها برسد. عملکرد مثبت در چنین میادین بزرگی می تواند به بزرگ شدن او کمک کند»

وی افزود:« او برای هضم این مساله زمان کافی داشته است. از سه شنبه، ریکاوری شده است و حالا در بالاترین سطح به سر می برد. اروگوئه ای ها توانایی های فنی او را خواهند دید. علی رغم خوبی هایش، او هنوز درحال یادگیری است؛ درست برخلاف همه بازیکنان هم سنش!»

فرانسه امروز (جمعه) به مصاف اروگوئه خواهد رفت و در صورت پیروزی با یکی از دو تیم برزیل یا بلژیک بازی می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز