خبرگزاری کار ایران

بازی های روسیه پربرخوردترین دیدارهای تاریخ جام بودند

فنایی: فغانی لیاقت قضاوت در فینال را دارد

asdasd
کد خبر : ۶۴۱۳۸۵

کارشناس داوری کشورمان که خود سابقه قضاوت در جام جهانی آرژانتین را دارد، تیم فغانی را شایسته داوری در فینال روسیه می داند.

 

به گزارش ایلنا محمد فنایی کارشناس و پیشکسوت داوری کشورمان با تقدیر از عملکرد تیم داوری ایران در برنامه فصل داغ فوتبال گفت: قضاوت بازی های جام جهانی در هر رده ای بسیار مهم و حساس است و اگر آقای فغانی به عنوان داور چهارم برای قضاوت در مرحله یک چهارم نهایی انتخاب شده اند، این اتفاق بسیار خوبی است؛ چرا که در واقع همه داورانی که در جام جهانی حضور دارند، به نوبت تحت عنوان داور وسط، کمک داور یا داور چهارم حاضر شده اند و آقای فغانی هم از این قضیه مستثنا نیست. این مساله نشان از توانایی های آقای فغانی دارد.

وی افزود: البته دریک مورد از بازیها قضاوت ضعیفی ازیکی از داوران مشاهده شد که حتما از دید فیفا پنهان نخواهد ماند و یقینا با عکس العمل روبرو می شود.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان همچنین با ارزیابی مثبت تلاش های علیرضا فغانی در امر قضاوت بازی های جام جهانی روسیه افزود: آمادگی فیزیکی وبدنی علیرضا فغانی در این دوره ازرقابت های جام جهانی به گونه ای بود که این داور محبوب ما دربازیهای جام جهانی هم‌پای بهترین هافبک های دنیا دوید. این مساله یعنی آمادگی داوران، برای فیفا بسیار مهم است.

فغانی در این رابطه خاطرنشان کرد: همین فاکتورهای مهم می تواند فیفا را راغب کند که برای قضاوت بازیهای رده بندی وفینال از داوران آماده و شادابی استفاده کنند که به نظرم فغانی می تواند جز این داوران باشد.

وی افزود: رقابت های جام جهانی روسیه از پربرخوردترین بازیهای جام جهانی بود که نیاز به داوران متبحر، با دانش و توانمندی داشت که بنظرم تعدادی از داوران برجسته چون علیرضا فغانی توانستند نمره قبولی بگیرند و این اتفاق قابل تقدیراست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز