خبرگزاری کار ایران

رئیس امور ورزش و تربیت بدنی شرکت ملی گاز ایران خبر داد:

رقابت 730 ورزشکار در المپیاد فرهنگی و ورزشی کارکنان شرکت ملی گاز ایران

asdasd
کد خبر : ۶۴۱۶۸۹

رئیس امور ورزش و تربیت بدنی شرکت ملی گاز ایران از رقابت 730 ورزشکار در المپیاد فرهنگی و ورزشی کارکنان شرکت ملی گاز ایران خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، "مرتضی قصری" با اشاره به اینکه هر ساله چندین المپیاد فرهنگی ورزشی در سطح صنعت گاز و وزارت نفت با هدف ارتقا سلامت، نشاط و ایجاد انگیزه در کارکنان و خانواده های آنها برگزار می شود، افزود: المپیاد فرهنگی- ورزشی کارکنان یکی از این برنامه هاست که همه ساله برگزار و امسال در شهر رامسر در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه در این مسابقات کارکنان زیر 44 سال با یکدیگر به رقابت می پردازند، اظهار داشت: ورزشکاران حاضر در این مسابقات در 3 رشته ورزشی شامل فوتسال، بسکتبال و بدمینتون با یکدیگر رقابت می کنند.

قصری رقابت در رشته فوتسال را گسترده تر از سایر رشته ها دانست و گفت: 40 تیم فوتسال از سراسر کشور در این المپیاد شرکت کردند که بیش از 76 بازی در دور مقدماتی و حذفی بمدت 6 روز به رقابت خواهند پرداخت .

وی افزود : 100 نفر بسکتبالیست در 7 تیم  با 13 بازی بمدت 5 روز بازی خواهند کرد .

رئیس امور ورزش و تربیت بدنی شرکت ملی گاز ایران عنوان کرد : در رشته بدمینتون 130 نفر شرکت کردند که در 12 تیم 8 نفره بصورت گروهی و 25 نفر هم بصورت انفرادی به رقابت خواهند پرداخت .

قصری همچنین از برنامه ریزی و هدفگذاری برای توسعه ورزش در سطح کارکنان و فرزندان انها و تمرکز بر توسعه ورزش های همگانی در سطح صنعت گاز خبر داد.

وی از برگزاری برنامه های ورزشی برای شرکت ها و سازمان ها به عنوان امری ضروری یاد کرد که علاوه بر ایجاد روحیه نشاط، موجب همبستگی میان کارکنان گردیده و با توجه به تأثیر ورزش در جهت شادابی سازمان و حل برخی از مشکلات، فرهنگسازی و نهادینه کردن ورزش در بین کارکنان و خانواده ها را یکی از اهداف اصلی این شرکت دانست.

رئیس امور ورزش و تربیت بدنی شرکت ملی گاز ایران با تشکر از تلاش و تعامل مدیریت و کارکنان شرکت گاز استان یزد، توضیحاتی در رابطه با چارت سازمانی ورزش در ستاد، بودجه و شیوه اختصاص آن به گازهای استانی و برگزاری المپیاد ورزشی بیان نموده است.

قصری در خاتمه از شرکت های فعال در زمینه برگزاری این المپیاد و همکاران امور ورزش که در برگزاری این مراسم تلاش بسیار نمودند، قدردانی کرد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز