خبرگزاری کار ایران

اعزام فرزندان قرآنی شرکت گاز استان زنجان به مسابقات سراسری بهار در بهار

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۴۴۳

برگزیدگان مرحله مقدماتی شرکت گاز استان برای حضور در مسابقات سراسری قرآن و نهج البلاغه، بهار در بهار اعزام می شوند.

دبیر شورای فرهنگی شرکت گاز استان زنجان گفت: هدف از برگزاری این مسابقات اشاعه هر چه بیشتر فرهنگ قرآنی و افزایش معرفت دینی – علمی کارکنان و خانواده‌های کارکنان شرکت گاز استان زنجان است.

به گزارش ایلنا از زنجان، نادر رابطی امروز با اعلام این خبر با اشاره به اینکه مرحله سراسری مسابقات قرآن و نهج البلاغه ویژه فرزندان کارکنان شرکت ملی گاز ایران از ۱۳ تا ۲۲ مرداد ماه به میزبانی شرکت گاز استان کردستان برگزار می‌شود؛ افزود: ۴ فرزند قرآنی به عنوان نمایندگان گاز زنجان در هجدهمین دوره مسابقات قرآنی حضور می‌یابند تا با نمایندگان شرکت‌های گاز استانی و شرکت ملی گاز ایران؛ به رقابت بپردازند.

وی ادامه داد: مجتبی محمودی در رشته قرائت تحقیق، محمد هادی الماسی در رشته حفظ ۵ جزء، فاطمه صادقی فرد در مفاهیم قرآن کریم و فاطمه صفدری قلعه در قرائت ترتیل، نفرات بر‌تر شرکت کننده در مرحله سراسری مسابقات قرآن کریم و نهج البلاغه فرزندان کارکنان شرکت ملی گار ایران هستند.

رابطی با بیان اینکه مرحله مقدماتی هجدهمین دوره مسابقات قرآن و نهج البلاغه یادواره ولایت و امامت و هفتمین دوره مسابقات قرآنی فرزندان کارکنان بهار در بهار با شرکت ۸۶ نفر از کارکنان و فرزندان برگزار شد تا از این تعداد ۱۰ نفر از کارکنان و ۵ نفر از فرزندان به مرحله پایانی راه یابند.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام «سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» به وظیفه خطیر فرهنگ و اهمیت ویژه آن اشاره کرد و گفت: قرآن عینیت و حقیقت هدایت الهی است و هر حرکتی که در این راستا انجام گیرد در واقع در مسیر قرآن است و شورای فرهنگی شرکت گاز استان زنجان؛ تمام تلاش خود را در راستای ارتقای فرهنگ قرآنی کارکنان به کار می‌گیرد.

دبیر شورای فرهنگی شرکت گاز استان زنجان، هدف از برگزاری این مسابقات را اشاعه هر چه بیشتر فرهنگ قرآنی و افزایش معرفت دینی – علمی کارکنان و خانواده‌های کارکنان شرکت گاز استان زنجان عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز