خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان:

در جنگ اقتصادی با دشمن هستیم/ جامعه به همراهی بیشتر مسئولان نیاز دارد

asdasd
کد خبر : ۶۴۱۵۳۳

استاندار اصفهان تاکید کرد: امروز در جنگ اقتصادی با دشمن قرار داریم و مسئولان شهری باید وحدت و همدلی بین مردم را تقویت کنند تا از این جنگ به سلامت عبور کنیم.

به گزارش ایلنا، محسن مهرعلیزاده در مراسم نکوداشت شهرداری‌ها از شهرداران خواست تا با همدلی و همراهی مردم، وحدت ملی را حفظ کنند و با ایجاد فضای شاد و با نشاط در شهرها اجازه ندهند جنگ اقتصادی دشمن باعث سرخوردگی مردم شود.

وی با تاکید بر اینکه مردم آسایش، آرامش، مهربانی، روی خوش و خدمت‌رسانی بی‌‌‌‌منت می‌‌‌خواهند، گفت: شهروندان اگر بدانند شهرداران و مسئولان شهری بی‌‌‌منت و با همه توان برای آنها کار می کنند، حاضرند برای یاری‌‌‌‌رسانی به مسئولان وارد عمل شوند. 

استاندار اصفهان ادامه داد: جامعه امروز ما به حمیت و همراهی بیشتر مسئولان نیاز دارد؛ با وجود اینکه بیشتر مسائل استان اصفهان به شهرداران ارتباطی ندارد، اما خدمت‌‌‌رسانی شهرداری‌‌‌ها می‌‌تواند باعث همدلی و وحدت بیشتر مردم شود.

مهرعلیزاده راه برون‌‌‌رفت از مشکلات مالی را به تلاش نمایندگان برای تامین درآمد شهرداری‌‌‌ها از طریف مالیات بر ارزش افزوده و عوارض آلایندگی‌‌ها و کاهش ‌زینه های شهرداری‌‌ها دانست و تصریح کرد: نمی‌‌‌شود برای تمام شهرهای استان جهت تامین بودجه نسخه واحد پیچید، زیرا شرایط و امکانات شهرها باهم متفاوت است. بهتر است روی کسب درآمد پایدار از طریق همراهی مردم کار کنید و از اعمال فشار روی شهروندان بپرهیزید.

در این مراسم تابلوی تجلیل ۱۰۷ شهردار اصفهان توسط امام جمعه اصفهان آیت‌‌‌الله طباطبایی نژاد به استاندار اصفهان تقدیم شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز