خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد:

سیاست‌های ما افزایش اشتغال و بهبود وضعیت بازنشستگان است/افزایش درآمدهای شرکت‌هایِ تابعه

asdasd
کد خبر : ۶۴۰۹۵۶

«محمدجواد عسکری» گفت: هدف ما افزایش درآمدزایی شرکت‌هایِ تابعه صندوق است.

به گزارش ایلنا، «محمدجواد عسکری» در جریان بازدید از شرکت زغال سنگ پروده طبس اظهار داشت: هدف ما افزایش درآمدزایی از شرکت های تابعه صندوق بازنشستگی فولاد است؛ تا از این طریق مسئولیت‌های اجتماعی خود در شهرستان‌هایی که شرکت‌هایمان در آن جا قرار دارند را انجام دهیم تا مردم این مناطق از معادن استفاده مطلوبی ببرند.

وی همچنین در نشست شورای اداری شهرستان طبس گفت: حدود ۸۶ هزار نفر تحت پوشش و مستمری بگیر صندوق بازنشستگی فولاد هستند.

مدیر عامل صندوق بازنشستگی فولاد افزود: سیاست های صندوق در راستای موضوعات توسعه‌ای و زیرساختی به گونه‌ای است که معادن جدید را برای توسعه اشتغال می‌بینیم. از این طریق وضعیت بازنشستگان تحت پوشش صندوق نیز به مراتب بهتر خواهد شد.

عسکری در ادامه اظهار داشت: اگر برای جامعه کارگری ارزش قائل شویم، علاوه بر این که دعای خیر آنها نصیب ما خواهد شد، باعث رشد و ترقی یک مجموعه خواهد بود.

وی گفت: تا پایان سال صندوقی خواهیم داشت که اکثر بازنشستگانی که در حوزه صندوق فولاد قرار دارند از عملکرد صندوق راضی خواهند بود؛ چرا که در موضوع کارگری، مسئولیت های اجتماعی و سرمایه‌گذاری برنامه‌ریزی شده است.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد در پایان اظهار داشت: خوشبختانه  وفاق و همدلی در شرکت های تابعه صندوق وجود دارد و بازنشستگان مطمئن باشند هر جا وفاق و همدلی باشد، رشد و توسعه خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز