خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران خبرداد:

تهیه سند جامع سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان های شمالی

asdasd
کد خبر : ۶۴۰۲۴۹

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران از تهیه سند جامع سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان های شمالی خبر داد.

به گزارش ایلنا از بابلسر،احمد حسین زادگان در حاشیه اجلاس معاونان سیاسی استانداران شمال در بابلسر درباره هدف این اجلاس گفت: پیرو جلسه استانداران شمالی و معاونان مرتبط با آن ، مقرر شد برای اینکه بحث‌ها کارشناسی و تخصصی‌تر بررسی شود، یکی از معاونان دبیری کارگروه را بر عهده گیرد و مسائل سیاسی و اجتماعی پایش شود.

وی افزود: معاونان با آمادگی در جلسه شرکت کردند ؛ کار کارشناسی خوبی نیز در این زمینه انجام و پیش‌نویس سند در حوزه‌های مختلف تهیه‌شده است و درمجموع 100 مورد مرتبط با مسائل سیاسی، امنیتی، اجتماعی و اقتصادی بررسی‌شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران با اعلام اینکه آقای جمشید نژاد معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان به‌عنوان دبیر معاونت سیاسی استان‌های شمالی انتخاب‌شده است گفت: مقرر شد اسناد پیش‌نویس تهیه‌شده مورد بازبینی قرار گیرد و با بررسی نظرات سه استان، سند نهایی تهیه تا در گردهمایی و همایش بعدی استانداران، برنامه‌های معاونت سیاسی ارائه شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران به چشم‌انداز اجلاس استانداران شمالی اشاره و تصریح کرد: برگزاری این اجلاس ابتکاری نو به شمار می آید اما متأسفانه برخی تصمیمات خوب با جدیت پیگیری نمی‌شود و استمرار نمی‌یابد.

وی افزود: امیدواریم تصمیمات اجلاس در سطح مدیران استانی و مسئولان عالی با کارشناسی‌های صورت گرفته، اثرات مؤثری برای مردم داشته باشد.

حسین زادگان اعلام کرد : سند جامع برای توسعه سه استان شمالی در حوزه‌های مختلف سیاسی اجتماعی نتیجه این اجلاس خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز