خبرگزاری کار ایران

شهردار تهران:

امروز سطح استقلال کشورها حاصل دانش آنها است

asdasd
کد خبر : ۶۳۹۷۴۶

شهردار تهران تاکید کرد: امروز سطح استقلال کشورها حاصل دانش آنها است چراکه دانش، سطح آگاهی کشورها را مشخص می‌‌‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید محمدعلی افشانی در بیستمین جشنواره خیرین مدرسه‌‌‌ساز استان تهران گفت: امروز خیرین در همه حوزه‌‌‌ها فعالیت دارند و نوع‌‌‌دوستی باعث شده که خیرین از وقت و دارایی و ثروت خود بگذرند. در عصر و زمانه‌‌‌ای که بخش عظیمی از جامعه فرصت‌‌‌طلب هستند، شما فرصت‌‌‌ساز هستید به‌خصوص برای دانش‌‌‌‌آموزان این کشور و کسانی که تشنه دانایی هستند. 

وی با بیان اینکه امروز سطح استقلال کشورها حاصل دانش آنها است چراکه دانش، سطح آگاهی کشورها را مشخص می‌‌‌کند، اظهار داشت: شما خیرین که روی دانش و دانایی سرمایه‌‌‌گذاری می‌‌‌کنید، آینده و استقلال کشور را رقم می‌‌‌‌‌زنید. ایجاد فرصت آموزشی برای فرزندان این سرزمین بالاترین فرصت براس دانش‌‌‌آموزان است. 

شهردار تهران ادامه داد: ٢٠ سال از فعالیت مجمع خیرین مدرسه‌‌‌ساز می‌‌‌‌گذرد اما همچنان شما با روحیه به دنبال مدرسه‌‌‌سازی برای کشور هستید. 

افشانی با بیان اینکه مدرسه‌‌‌سازی با ارزش‌ترین کار ممکن است، تصریح کرد: کسی که در حوزه دانش و دانایی سرمایه‌‌‌گذاری می‌‌‌کند شخصی است که به آینده ایران فکر می‌‌‌کند. باید بدانیم برای اینکه آینده‌‌‌ای داشته باشیم که در جهان کنونی سربلندتر از دیگران باشیم، باید در حوزه دانش سطح بالاتری را داشته باشیم. 

وی با بیان اینکه عمل آدم‌‌‌ها بیانگر اعتقادات و باور آنها است، خاطرنشان کرد: شما عاقل‌‌‌ترین و آگاه‌‌‌ترین آدم‌‌‌ها هستید و امروز هر کسی به هر میزانی که می‌‌تواند باید در حوزه آموزش و پرورش فعالیت کند. 

شهردار تهران با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم فضایی امن برای فرزندانمان ایجاد کنیم تا اگر حادثه‌‌‌‌ای در کشور رخ داد دانش‌‌‌آموزان ما آسیبی نبینند، ابراز داشت: من با تمام وجود در کنار شما خواهم بود تا به آموزش و پرورش خدمت کنیم. من به عنوان شهردار تلاش خواهم کرد به شما کمک کنم و از شما خیرین می‌‌‌خواهم به ما در راه‌‌اندازی خیر شهرساز کمک کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز