خبرگزاری کار ایران

سهل آبادی:

بگذارید سربازان عرصه صنعت جان بگیرند

asdasd
کد خبر : ۶۳۹۵۷۴

سهل‌آبادی گفت: ما از دولت انتظار داریم به میان مردم بیایند و شفاف باشند از وزیر انتظار داریم در مقابل مسائل تامین اجتماعی ایستادگی کند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا؛ در مراسم روز ملی صنعت و معدن رئیس خانه صنعت و معدن ایران با اشاره به صحبت‌های سال‌های قبل خود گفت: در سال ۹۶ در همین مراسم از آقای جهانگیری خواستم که دیون معوقه صنعتگران فریز شود اما نشد. سال قبل از آن  خواستیم که ارزش‌افزوده از صنعت‌کاران و معدن کاران فعلا گرفته نشود اما باز هم صحبت ما اثر نکرد. نتیجه آن این شد که امروز تعداد حاضرین در مراسم نسبت به سال قبل نصف شده است.

سهل آبادی ادامه داد: ما از دولت انتظار داریم به میان مردم بیایند و شفاف باشند از وزیر انتظار داریم در مقابل مسائل تامین اجتماعی ایستادگی کند به طور مثال در شورای عالی تامین اجتماعی مصوبه معاون اول را اجرا نمی‌کنند امروز مدیران ما در تمدید دفترچه تامین اجتماعی کارگران دچار مشکل است این سازمان شروع به توقیف اموال کارخانه‌ها کرده است و حتی برندها را نیز توقیف می‌کند.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی چرا کارگری که حقوقش عقب افتاده نمی‌تواند دفترچه خود را تمدید کند جریمه‌های تامین اجتماعی کمرشکن شده.

وی ادامه داد: قانونی که ۳۰ سال اجرا نشده وزارت کار تصمیم گرفته آن را امسال اجرایی کند و از هر کارفرما بابت سهم و ارزش مبلغی بگیرد آقایان تو را به خدا صبر کنید بگذارید سربازان عرصه صنعت جان بگیرند بعد شروع به گرفتن پول کنید. الان فصل این کارها نیست.

رئیس خانه صنعت و معدن در پایان ابرازامیدواری کرد: امیدوارم اگر سال دیگر دوباره همین مشکلات باشد من دیگر نباشم تا دوباره تکرار کنم آقایان مملکت را درست رهبری کنید آن وقت مطمئن باشید ما سربازان جان برکفی برای شما هستیم.  

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز