خبرگزاری کار ایران

فرماندار گچساران خبرداد:

قطع 48 ساعته گاز گچساران

asdasd
کد خبر : ۶۳۹۴۲۱

فرماندار شهرستان گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد از قطعی ۴۸ ساعته گاز شهر دوگنبدان مرکز این شهرستان و برخی روستاهای اطراف خبر داد.

به گزارش ایلنا از گچساران، عبدالرحیم رحیمی در نشستی با رسانه ها گفت: گاز شهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران و برخی روستا‌های این شهرستان از ساعت 14 امروز 10 تیرماه به مدت 48 ساعت قطع می‌شود.

وی دلیل قطع 48 ساعته گاز شهرستان گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد را تعمیر خط لوله 16 اینچ بید بلند به شیراز عنوان و اظهارداشت: گاز شهر دوگنبدان و روستاهای دهستان امامزاده جعفر(ع) از ساعت 14 امروز یکشنبه ( 10 تیرماه ) به مدت 48 ساعت قطع خواهد شد.

فرماندار گچساران افزود: قطعی 48 ساعته گاز دوگنبدان و برخی روستاهای این شهرستان به تمامی نانوایان و مراکز مهم شهرستان گچساران اطلاع رسانی شده است.

رحیمی تاکیدکرد که تلاش ها برای سرعت بخشی به کاهش مدت زمان قطعی گاز شهرستان گچساران صورت گرفته و امیدواریم مدت زمان قطعی گاز در این شهرستان از 48 ساعت کمتر شود.

به گزارش ایلنا از گچساران، شهرستان گچساران از شهرستان‌های گرمسیری و نفت‌خیز کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد است که با یاسوج مرکز استان حدود 130 کیلومتر فاصله دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز