خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛

جهت‌گیری‌های فعالیت‌های صندوق‌های بازنشستگی بررسی شد

asdasd
کد خبر : ۶۳۸۸۹۰

نشست مشترک اعضای هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی، شستا و صندوق بازنشستگی کشوری با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با هدف بررسی جهت‌گیری‌های فعالیت‌های آنها برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در نشست مشترک اعضای هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی (شستا ) و صندوق بازنشستگی کشوری که روز جمعه با حضور «علی ربیعی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و «سیدتقی نوربخش» مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، «تقی زاده» مدیرعامل صندو ق بازنشستگی کشورق، «لطفی» مدیرعامل شرکت سرمرمایه گذای تامین اجتماعی (شستا) «احمد میدری» معاون رفاه اجتماعی، «علی سرزعیم» معاون امور اقتصادی و اعضای هیات مدیره صندوق‌های مذکور برگزار شد، جهتگیری‌های صندوق‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گزارشی از وضعیت منابع و مصارف سازمان در حوزه‌های درمان، بیمه و سرمایه‌گذاری‌ها ارایه کرد. همچنین مدیرعامل صندو ق بازنشستگی کشوری نیز گزارشی از وضعیت این صندوق در حوزه‌های بازنشستگی و سرمایه‌گذاری ارایه کرد.

تدوین استراتژی و راهبردهای مربوط به تعیین منابع و مصارف صندوق‌های بیمه‌ای و بازنشستگی و جهتگیری سرمایه‌گذاری در حوزه‌های روبه رشد ازجمله مهمترین محورهایی بود که در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز