خبرگزاری کار ایران

اولیایی عنوان کرد:

باید قبل از وقوع حوادث و موارد بحرانی تدابیر لازم اندیشیده شود

asdasd
کد خبر : ۶۳۸۶۶۴

معاون فرماندار صومعه‌سرا گفت: باید قبل از وقوع حوادث و موارد بحرانی تدابیر لازم اندیشیده شود تا خسارات ناشی از آن به حداقل برسد.

به گزارش ایلنا از صومعه سرا، جلسه بررسی مسائل و مشکلات برق شهرستان صومعه‌سرا به ریاست  اولیایی و با حضور قائم‌مقام اجرایی در امور شهرستان‌های شرکت توزیع برق گیلان و رییس اداره برق صومعه سرا وبخشداران وشهرداران و دیگر مسئولان برگزار شد.

معاون فرماندار در این جلسه گفت: در بازدیدهای مشترک تعامل بیشتری بین شهرداری‌ها و اداره برق شهرستان برقرار شود تا در مواقع اضطراری مشکلات در اسرع وقت مرتفع شود.

وی به پیش‌بینی ژنراتور برق برای فرمانداری صومعه‌سرا و طرح در کمیته برنامه‌ریزی اشاره کرد و افزود: باید قبل از وقوع حوادث و موارد بحرانی تدابیر لازم اندیشیده شود تا خسارات ناشی از آن به حداقل برسد.

اولیایی همچنین از شهرداری صومعه‌سرا خواست درباره جابجایی شبکه‌های برق و هماهنگی در حفاری‌های شهری مدیریت مطلوب داشته باشد.

معاون در پایان ضمن تشکر از برقراری این جلسه اظهارداشت: مشکلات و موارد مطروحه در این جلسه به اداره برق شهرستان اعلام شود تا پس از بررسی و برنامه زمان‌بندی به فرمانداری و بخشداران اطلاع‌رسانی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز