خبرگزاری کار ایران

ضرورت بهره برداری از 14 چاه برای تامین آب کشاورزان تالشی/ امیدوارم تا پایان هفته جاری چاه فلمن در مدار آب قرار ‎‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۶۲۴۷۴۴

فرماندار تالش با توجه به مشکلات کشاورزان گفت : جهت تامین آب کشاورزان، باید در همین دوره آبیاری تعداد 14 چاه به بهره برداری برسد و حداکثر تا پایان هفته چاه فلمن در مدار آب قرار گیرد.

به گزارش ایلنا از تالش، سید عیسی مهدوی با توجه به مشکلات کشاورزان گفت : جهت تامین آب کشاورزان، باید در همین دوره آبیاری تعداد 14 چاه به بهره برداری برسد و حداکثر تا پایان هفته چاه فلمن در مدار آب قرار گیرد.

فرماندار تالش اظهار داشت : در ارتباط با برق دار کردن چاه های آب با توجه به مصوبه شورای اقتصاد که شهرستان تالش نیز به عنوان پایلوت قرار گرفته از لحاظ افزایش تعداد چاه ها پیگیری لازم صورت بگیرد.

مهدوی گفت:در مورد تشکیل کارگروه مربوطه به برق دار کردن چاه ها متشکل از مدیرعامل آب منطقه ای، سازمان جهاد کشاورزی و مدیرعامل شرکت توزیع برق اقدامات لازم را انجام دهند.

جلسه کمیته تخصیص آب کشاورزی شهرستان تالش با حضور مدیرکل بحران استانداری گیلان ، قائم مقام مدیرعامل توزیع برق استان گیلان ، معاون حفاظت بهره برداری امور آب منطقه ای گیلان ، شکری نماینده مردم تالش، معاون عمرانی فرماندار، بخشداران، روسای ادارات مربوطه و به ریاست فرماندار تالش برگزار شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز