خبرگزاری کار ایران

جانشین قطعی محسن مسلمان در پرسپولیس مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۶۳۸۶۶۱

بعد از جدایی محسن مسلمان از پرسپولیس اکنون هافبک جوان این تیم به صورت قطعی فرصت حضور در ترکیب و نمایش موفق را برخودار خواهد بود.

به گزارش ایلنا، بشار رسن با توجه به خروج محسن مسلمان بازیساز اصلی سرخپوشان در فصل پیش رو خواهد بود. محسن مسلمان پس از اینکه دو فصل خوب به همراه پرسپولیس داشت و در نیم فصل اول لیگ هفدهم نیز یکی از بازیکنان کلیدی برانکو ایوانکوویچ بود، به یکباره از ترکیب اصلی این تیم کنار گذاشته شد تا در آستانه خروج از باشگاه قرار بگیرد و اتفاقاتی که در جشن قهرمانی پرسپولیسی‌ها رقم خورد، او را بیشتر به درهای خروجی باشگاه نزدیک کرد تا این هافبک مستعد فوتبال خود را در اصفهان و ذوب‌آهن که از دوران نوجوانی از این تیم به فوتبال ایران معرفی شده بود ادامه دهد.

البته برانکو که در نهایت راضی به ادامه حضور مسلمان نشد، در میان بازیکنان خود بشار رسن را در اختیار دارد که طی یک فصل حضور در باشگاه پرسپولیس هیچ گاه به‌عنوان بازیکنی ثابت به شمار نمی‌رفت ولی حالا با خروج مسلمان این فرصت در لیگ هجدهم و البته ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در اختیار او قرار گرفته که بتواند شایستگی‌های خود را به‌عنوان بازیکنی که حالا باید بار بیشتری را در طراحی حملات سرخ‌ها متحمل شود، نشان دهد.

برانکو در بازی روز سه‌شنبه پرسپولیس که مقابل پرسپولیس قائمشهر برگزار شد از رسن به‌عنوان هافبک بازیساز استفاده کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز