خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری قزوین:

خط قرمز قوه قضائیه برای همه یکسان است/ در اجرای قانون هیچ تخفیفی برای شخصی قائل نیستیم

asdasd
کد خبر : ۶۳۸۶۳۵

حجت الاسلام قدرتی گفت: دستگاه قضا ضمن تاکید بر پیشگیری کاهش پرونده های کیفری، حقوق عمومی و سایر امور چندین خط قرمز را سرلوحه امور قرار داده که به هیچ وجه هیچ کس در هیچ پست و مقامی تخفیفی قایل نیست که این خطوط قرمز شامل امنیت، بیت المال، حقوق عامه، حریم خصوصی مردم، فساد مدیران در هر رده ای، می باشد و در این امر قزوین پرچمدار حقوق عامه درکشور است

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام قدرتی در مراسم نشست مشترک قضایی انتظامی که در سالن اجتماعات فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از فرماندهی انتظامی و نیروی پلیس بیان کرد: امنیت موضوعی است که دغدغه ی دستگاه قضا و انتظامی و سایر دستگاه های امنیتی می باشد.

وی گفت: حضور مسوولان در جلسات آثار اجتماعی خاصی دارد و با حسن نیتی که در همه دستگاه ها وجود دارد هرروز باید این امر تقویت شود.

رئیس کل دادگستری استان قزوین با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری اظهار کرد: دستگاه قضایی باید به صورت جهادی وارد میدان عمل شود و همچنین نقش حاکمیتی دستگاه قضا به گونه ای است که باید منشا امید مردم به نظام است.

حجت الاسلام قدرتی عنوان کرد: اساس زندگی اجتماعی قانون است و چیدمان دستگاه با همین قوانینی است که وجود دارد و باید گفت ضعف هایی در این امر موجود است که نیاز به تلاش جدی برای برطرف کردن این مشکلات است.

وی با اشاره به نقش نمایندگان در جامعه افرود: نمایندگان باید زبان گویای مردم باشند و در این مسیر نباید از بازگو کردن حقایق موجود جامعه ابایی داشته باشند‌.

رئیس کل دادگستری استان قزوین خاطرنشان کرد: در بحث رفع تضییع حقوق مردم در امر قضاوت ممکن است حقوق افراد تضییع شود و این امری است که باید با دقت نظر بالا انجام شود چرا که قوه قضاییه متولی آرامش و آسایش در جامعه است.

 وی ادامه داد: وقتی دستگاه قضا و انتظامی کار مثبتی را در جامعه انجام می دهد همه جامعه موظف هستند این کار را تقویت کنند امروز جامعه ما نیاز به اعتماد و امید دارد و جلب افکار عمومی که مقام معظم رهبری فرمودند باید با ملاطفت و مهربانی انجام شود.

 رئیس کل دادگستری استان قزوین خاطرنشان کرد: ما باید در امر تبلیغات وظایف قوه قضائیه کاری کنیم که تهدیدها را کمرنگ کنیم و در مقابل فسادی که مسوولان ایجاد می کنند باید طوری برخورد کنیم که این تهدید تبدیل به فرصتی برای جبران شود.

 حجت الاسلام قدرتی یادآور شد: دستگاه قضایی استان ضامن صحت عمل مسوولان است و تافته جدا بافته نیست. خدوم جامعه باید چهره شوند و در بحث مفاسد باید به گونه ای عمل شود که مردم متوجه برخورد دستگاه قضا و انتظامی با مجرمین شوند.

 این مقام مسئول اضافه کرد: دستگاه قضا ضمن تاکید بر پیشگیری کاهش پرونده های کیفری، حقوق عمومی و سایر امور چندین خط قرمز را سرلوحه امور قرار داده که به هیچ وجه هیچ کس در هیچ پست و مقامی تخفیفی قایل نیست که این خطوط قرمز شامل امنیت، بیت المال، حقوق عامه، حریم خصوصی مردم، فساد مدیران در هر رده ای، می باشد و در این امر قزوین پرچمدار حقوق عامه درکشور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز