خبرگزاری کار ایران

بشار الجعفری:

گزارش سازمان ملل درباره سوریه جانبدارانه و غیرواقعی است

asdasd
کد خبر : ۶۳۸۵۴۱

نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد، گزارش این سازمان درباره سوریه را «جانبدارانه و غیر واقعی» دانست.

به گزارش ایلنا به نقل از سانا، «بشار الجعفری» طی سخنانی در نشست شورای امنیت گفت که در گزارش «استفان دی میستورا» نماینده ویژه سازمان ملل متحد در امور سوریه، در گزارش مدیر عملیات دفتر هماهنگ کننده امور بشردوستانه سازمان ملل متحد و همچنین در سخنان برخی از نمایندگان کشور‌های عضو شورای امنیت سازمان ملل متحد، برخی جانبداری‌ها وجود داشت.

وی ادامه داد: «ما تعجب می‌کنیم که برخی اعضای شورای امنیت عملیات ضد تروریستی ارتش سوریه  در جنوب این کشور را تجاوز می‌خوانند ولی در عین حال خواهان حمایت از گروه کلاه‌سفیدها وابسته به گروهک تروریستی جبهه النصره هستند».

این مقام سوری همچنین گفت که همه می‌دانند تروریست‌های داعش و جبهه النصره با حمایت آمریکا و اسرائیل در سوریه حضور دارند.

وی ادامه داد: «تروریست‌ها از منطقه اردوگاه الرکبان و پایگاه التنف آمدند و به دو شهر در جنوب سوریه حمله کردند. در نتیجه، ارتش این کشور حق دارد از مردم خود دفاع کند.»

دی میستورا افزود که در حالی که بیش از هفت سال از جنگ ویرانگر در سوریه گذشته است، اولویت مبارزه با تروریسم از چشم نماینده ویژه سازمان ملل متحد در امور سوریه جا مانده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز