خبرگزاری کار ایران

پاسخ تند کوارشما به مصاحبه جنجالی کی روش

asdasd
کد خبر : ۶۳۸۵۲۲

هافبک تیم ملی پرتغال به گفت و گوی اخیر سرمربی تیم ملی فوتبال ایران واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، به دنبال تساوی یک بر یک تیم ملی فوتبال ایران مقابل پرتغال در جام جهانی 2018، کارلوس کی روش، سرمربی ایران با روزنامه پابلیکوی پرتغال گفت و گویی داشت که در آن به رفتار کریستیانو رونالدو و کوارشما انتقاد کرده بود و توسط کوارشما هم پاسخش را دریافت کرد.

کی روش در بخشی از این مصاحبه انتقاد تندی به رونالدو داشت که توسط خود او روزی به منچستریونایتد پیوست و اکنون پنج توپ طلا در کارنامه حرفه‌ای دارد:" برخی از افرادی که سعی کردند زندگی شخصی و حرفه ای من را از بین ببرند، اکنون در معرض مجازات های زندان، زندانی شدن یا قرار گرفتن در معرض آن هستند."(رونالدو تابستان گذشته با 15 میلیون یورو فرار مالیاتی توسط دادستانی مادرید به دو سال حبس محکوم شده بود.)

پاسخ تند کوارشما به مصاحبه جنجالی کی روش

البته اختلاف رونالدو با کی روش زمانی آغاز شد که پس از کناره گیری پرتغال از جام جهانی 2010 رونالدو در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر دلیل حذف آنها گفته بود:"من نمی‌دانم این را باید از کی روش بپرسید." سرمربی باتجربه هم از آن زمان مسی را در انتخاب بهترین بازیکن سال در نظر می‌گیرد.

کوارشما درباره برخورد کی روش با بازیکنان پرتغالی در دیدار برابر ایران نوشت:"من به قضاوت شدن در زندگی‌ام عادت دارم، شاید این موضوع من را قوی‌تر کرده باشد یا من را انسان بهتری کرده باشد. پاسخ من به این قضاوت‌ها تلاش بیشتر برای رسیدن به جایگاه مورد نظرم است. می‌دانم از کجا آمده‌ام و برای رسیدن به جایی که می‌خواهم، چه بر سر من گذشته است. نمی‌خواهم به تنهایی گام بردارم و می‌خواهم با تیم حرکت کنم و جزوی از آنها باشم. این ضرب المثل که همیشه باید یک نگاهتان به خر باشد و نگاه دیگرتان به کولی، درست است. اینکه صدای عرعر خر هیچگاه به آسمان نمی‌رسد درست است... . حالا وقت بازی کردن است. از تیم ملی حمایت کنید تا مقابل اروگوئه به پیروزی برسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز