خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان:

ارزیابی عملکردها، معیار تغییر و تحولات خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۶۳۸۴۶۵

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان گفت: ارزیابی عملکردها، معیار تغییر و تحولات خواهد بود.

به گزارش ایلنا از رشت، بیست و سومین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با حضور دبیر هیات امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، رئیس دبیرخانه هیات امناء استان گیلان و رؤسای واحد ها و رؤسای شوراهای تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان به میزبانی واحد رشت در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

ابراهیم چیرانی دبیرهیات امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با گرامیداشت سالروز شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یارانشان در حادثه حزب جمهوری اسلامی، گفت:  شهدای انقلاب اسلامی و خصوصا شهید بهشتی و شهید بهشتی ها به عنوان سرمایه های اجتماعی بزرگی هستند که ایران اسلامی توانست به کمک این سرمایه ها ، از سرمایه های مالی خود استفاده کند و می توانیم با استفاده از این سرمایه های اجتماعی گران‌بها، در تبیین هرچه بیشترجایگاه رفیع شهدا در جامعه اسلامی حرکت کنیم.

وی با اشاره به عملکرد واحد های دانشگاهی، افزود: معیارهای عملکردی واحدها و افراد بسیار مهم بوده و مورد توجه و ملاک تغییرات و تحولات خواهد بود بنابراین باید در زمینه‌های مختلف پژوهشی، فرهنگی، آموزشی و مالی ارزیابی صحیح و درستی از رؤسای واحدها و مراکز دانشگاهی داشته باشیم.

چیرانی تاکید کرد:  رؤسای واحدهای دانشگاهی باید در راستای سند اسلامی شدن دانشگاه‌ها و شیوه‌های صحیح جذب دانشجو و فعالیت های پژوهشی و طرح‌های سرمایه گذاری دانش بنیان حرکت کنند و در این خصوص ارزیابی عملکردها، معیار تغییر و تحولات در جهت بهبودها خواهد بود.

 محمد نقی صفرزاده ویشکائی رئیس دبیرخانه هیات امناء دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان نیز در این جلسه با تشکر از میزبانی واحد رشت گزارش مبسوطی از عملکرد فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان ارائه کرد و در پایان هر یک از اعضای حاضر در جلسه نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص مسائل مطرح شده، بیان کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز