خبرگزاری کار ایران

مشاور رئیس سازمان سما:

مدارس سما پشتوانه‌ای قوی با برند دانشگاه آزاد اسلامی دارد

asdasd
کد خبر : ۴۷۹۰۶۲

مشاور رئیس سازمان سما با بیان اینکه حوزه سما درگیلان توانست با ارتقای کیفیت آموزشی در سطح گیلان برندسازی کند، گفت: مدارس ما از پشتوانه قوی با برند دانشگاه آزاد اسلامی که دانشگاهی با اعتبار جهانی است، برخوردار است.

به گزارش ایلنا از رشت، یازدهمین جلسه شورای نظارت و هماهنگی سازمان سما استان گیلان با حضور مشاور ریاست عالی سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی، دبیر هیات امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، جمعی از مدیران و مسئولان سازمان سما و معاونین سما استان گیلان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در سالن جلسات این واحد دانشگاهی برگزار شد.
 
سعید فرشاد مشاور رئیس سازمان سما ضمن تشکر از میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، سازمان سما استان گیلان را یکی از موفق ترین معاونت های سما در کشور دانست و گفت: حوزه سما در استان گیلان با فعالیت های خوبی که در سال گذشته داشته، توانست با ارتقای کیفیت آموزشی در سطح استان گیلان برند سازی نماید و در حال حاضر توانست اعتماد خوبی را در خانواده های گیلانی بوجود آورد.
 
وی همچنین افزود: انتظار سازمان سما از واحد هایی که توسعه را در برنامه کاری خود دارند باید توجه کنند که این توسعه در شأن دانشگاه آزاد اسلامی باشد . در حال حاضر مدارس ما از پشتوانه قوی با برند دانشگاه آزاد اسلامی که دانشگاهی با اعتبار جهانی است و با قدمت بیش از 34 سال است برخوردار است و باید با افتتاح مدارس جدید  شأن دانشگاه در نظر گرفته شود.
 
فرشاد تصریح کرد: به هر قیمتی نباید مدرسه ای را افتتاح کرد که نتواند از امکانات پیشرفته و منحصر به فرد دانشگاه آزاد اسلامی استفاده کند و امیدوارم با تاسیس مدرسه های پرکیفیت ، قدم های خوبی برای خدمت به فرزندان میهن اسلامی برداشته شود.
 
 علیرضا امیرتیموری دبیرهیأت امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، ضمن خیر مقدم به حاضرین، پرداختن به مقولهء برند سازی را مورد توجه قرار داد و گفت: تمام تلاش ما در استان گیلان در جهت معرفی برند مناسب از دانشگاه آزاد اسلامی است و باید با ارتقای کیفیت تلاش کنیم تا شناخته شویم.
 
وی ادامه داد: امروز دانشگاه آزاد اسلامی با همت و تلاش ریاست عالی دانشگاه میرزاده ، دارای امکانات پیشرفته و غیر قابل مقایسه با دیگر مراکز علمی است و باید در جهت شناساندن هرچه بیشتر، تلاش کنیم.
 
رئیس شورای نظارت و هماهنگی سازمان سما در استان گیلان توجه به محصولات دانش بنیان را مهم دانست و خاطر نشان کرد: مراکز رشد راه اندازی شده در استان گیلان باید در جهت ظرفیت های موجود در بحث اقتصاد دانش بنیان و راه‌اندازی هسته‌های فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان همصدا شده و در شناساندن توانایی ها و توانمندی های موجود کوشا باشند.
 
همچنین در این جلسه دکتر رحمت علی صابری حقایق دبیر شورای نظارت و هماهنگی سازمان سما استان گیلان با تشکر از میزبانی واحد رشت، گزارش مبسوطی از روند فعالیت های علمی این سازمان رادر استان گیلان ارائه داد.

وی با برشمردن اهداف سازمان سما استان گیلان در سال 1396، گفت: توسعه رشته، راه اندازی پردیس، آموزش کوتاه مدت، فعالیت های کاربنیان، جذب دانشجو و ایجاد آموزشکده در مناطق محروم از جمله اهداف پیش بینی شده در سال جدید است.
 
صابری ادامه داد: در حوزه مدارس، توسعه مدارس در مناطق فاقد مدرسه، توسعه زبان، فعالیت های فوق برنامه، تأکید بر کیفیت، تحصیل حرفه ای، مهارت آموزی ، ابعاد 6 گانه ارتقای برند و مجتمع مدرسه ای از دیگر اهداف حوزه سمااستان گیلان در سال 1396 است.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز