خبرگزاری کار ایران

با انتشار نامه‌ای صورت گرفت؛

پیام فرماندار رشت به مناسبت سالروز هفتم تیر و هفته قوه قضائیه

asdasd
کد خبر : ۶۳۸۲۹۴

فرماندار شهرستان رشت به مناسبت سالروز هفتم تیرماه و هفته قوه قضائیه پیامی صادر کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، سید محمد احمدی فرماندار شهرستان رشت به مناسبت سالروز هفتم تیرماه و هفته قوه قضائیه پیامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

هفته قوه قضائیه و گرامیداشت حادثه هفتم تیر فرصت مغتنمی برای یادآوری جنایات و خیانتهای منافقین کوردل، به نمایش گذاشتن دستاوردهای انقلاب، تکریم مقام شهیدان بزرگوار انقلاب اسلامی و محکوم کردن توطئه‌های استکبار جهانی علیه مردم انقلابی و آگاه ایران اسلامی است.

شهید بهشتی و یارانش با نثار خون پاک خویش، اسلام و انقلاب اسلامی را بیمه کردند و پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مستحکم و با شهادت شان مسیر روشنی فرا روی دوستداران و شیفتگان انقلاب گشودند.

مروری گذرا بر چهل سال برپایی نظام جمهوری اسلامی بیانگر این است که دستگاه قضایی با بهره جستن از شرع مقدس اسلام دستاوردهای شگرفی را در زمینه‌های تدوین لوایح قضایی، کاهش اطاله دادرسی، پیشگیری از وقوع جرم، اصلاح مجرمان، احیای حقوق عامه و گسترش آزادی‌های مشروع داشته است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهید آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام (ره) که مزین است به نام هفته قوه قضائیه را به همه خدمتگذاران ومسئولین قضائی ،قضات ، دادیاران ،دادرسان،کارکنان وخدمتگذاران این قوه درشهرستان رشت تبریک عرض نموده و از تعامل ، همکاری و هماهنگی آن مجموعه  قدردانی می نمایم.

امید دارم در انجام خدمت مقدس و پیاده نمودن عدالت با استعانت از انوار نورانی قرآن کریم در سایه رهبری مقام عظمای ولایت موفق و کوشا باشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز