خبرگزاری کار ایران

فرماندار رودبار:

شهداء ستاره‌های درخشان و چراغ راه ما در مسیر خدمت هستند

asdasd
کد خبر : ۶۳۸۱۴۸

فرماندار رودبار در دیدار با دو خانواده معظم شهید در توتکابن گفت: شهداء که برای دفاع از انقلاب و کیان اسلامی از جان خود گذشتند، ستاره های درخشان و چراغ راه ما در مسیر خدمت هستند.

به‌گزارش ایلنا از رودبار، اسماعیل میرغضنفری با اشاره به دیدارهای‌مستمر رهبرمعظم انقلاب و رئیس جمهوری با خانواده های گرانقدر شهداء اظهار داشت: دیدار و همنشینی با خانواده های معظم شهداء بعنوان یادگاران ستاره های درخشان ایران اسلامی، انگیزه مدیران را برای خدمت و کار بیشتر افزایش می دهد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر آیت اله بهشتی و یاران شهیدش گفت: این یار صدیق امام راحل از چهره های استثنایی حوزه علمیه قم، علما، اندیشمندان و مدیران بزرگ کشور بود که در کنار امام خمینی(ره)، برای پیروزی و تثبیت انقلاب اسلامی و آینده کشور زحمات بسیاری کشید.

فرماندار افزود: دکتر بهشتی به عنوان معمار دستگاه قضایی و قانون اساسی با نگاه نافذ، لبخندی دلنشین و صدایی متین توجه و احترام همگان را بر می انگیخت.

میرغضنفری با بیان اینکه بررسی سیره شهید بهشتی خلاق و مبتکر بودن وی را نشان می دهد، افزود: وی در هر دیدار یک فکر و ایده جدید به دوستان جوان خود معرفی و آنان را با یک فعالیت جدید در عرصه فکر و فرهنگ و تبلیغ اسلامی آشنا می‌ساخت.

در این دیدارها که با حضور رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار و در آستانه سالروز شهادت آیت الله دکتر بهشتی و یاران شهیدش صورت پذیرفت خانواده های معظم شهیدان رضایی و ذوقی مورد تفقد قرار گرفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز