خبرگزاری کار ایران

وزیر اطلاعات:

امروز ملت ایران از آمریکا، اسرائیل و استکیار جهانی نمی‌ترسد

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۳۹۵

امنیتی که امروز در جمهوری اسلامی ایران برپاست از یک سو مرهون مجاهدت خاموش سربازان گمنام امام زمان(عج) و از سوی دیگر فرهنگ شهادت، وحدت و معنویتی است که حاکم بر ایران اسلامی است.

وزیر اطلاعات در مراسم تجلیل از ۱۵ آزاده سرافراز فیروزکوه گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا باعثجریان پایدار خون شهادت در جامعه می‌شود.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی گفت: امروز ملت ایران از آمریکا، اسرائیل و استکیار جهانی نمی‌ترسد، زیرا در این جامعه اسلامی کسی از مرگ نمی‌هراسد و روح شهادت در میان مردمش حاکم است.

وزیر اطلاعات افزود: اسارت از ترس یک ملت از مرگ سرچشمه می‌گیرد و همین موجب می‌شود تا دولت‌های قلدور بر آن جامعه مسلط شوند.

وی گفت: امنیتی که امروز در جمهوری اسلامی ایران برپاست از یک سو مرهون مجاهدت خاموش سربازان گمنام امام زمان(عج) و از سوی دیگر فرهنگ شهادت، وحدت و معنویتی است که حاکم بر ایران اسلامی است.

به گزارش ایلنا به نقل از واحد مرکزی خبر، وزیر اطلاعات گفت: قیام و تصمیمات امام راحل، قدرت‌های فرعون‌صفت و سلطه‌گر دنیا را به زانو درآورد.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که با آمدن دولت تدبیر و امید و ایجاد وحدت بیشتر از قبل در میان ملت، از خون شهدا و دستاوردهای انقلاب به نحو احسن پاسداری شود.

این مراسم در آستانه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی با حضور مسئولان، آزادگان و خانواده های شهدای فیروزکوه در سالن شهید آوینی این شهرستان برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز