خبرگزاری کار ایران

استاندار کردستان:

حق مردم کردستان در تسهیلات اشتغال روستایی نباید ضایع شود

asdasd
کد خبر : ۶۳۸۰۴۹

استاندار کردستان خواستار جذب تمامی سهم کردستان از تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و جلوگیری از تضییع حق مردم شد.

به گزارش ایلنا، بهمن مرادنیا در هفتمین کارگروه تخصصی اشتغال استان کردستان که با حضور معاون وزیرتعاون کار برگزار شد، گفت: ما در استان کردستان به‌ شدت نیازمند تولید و ایجاد اشتغال هستیم و طرح اشتغال پایدار روستایی فرصت مناسبی در این جهت است.

وی با بیان اینکه تسهیلات اشتغال پایدار روستایی همیشگی نیست و فرصتی است که دولت برای حل بخشی از مشکل اشتغال در نظر گرفته است، تصریح کرد: سهم ما در این طرح به نسبت کشور ۲۶۰ میلیارد تومان و تنها سه درصد است و همین مقدار را نیز نباید به هیچ وجه از دست داد و باید کل این اعتبارات جذب استان شود.

استاندار کردستان در ادامه سخنان خود دید کارشناسان بانک‌ها را محدود و کوچک توصیف کرد و افزود: استان کردستان نیازمند بلند نظری و افرادی است که به نسبت توسعه وسعت دید داشته باشند.

مرادنیا ادامه داد: هم اکنون روند جذب اعتبارات اشتغال پایدار روستایی روی روال افتاده و مدیران اجرایی و بانک‌ها باید همچنان با جدیت پیگیر باشند.

وی ابراز امیدواری کرد : استان کردستان بتواند علاوه بر سهم خود از مانده استان‌های دیگر نیز اعتبار جذب کند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز