خبرگزاری کار ایران

استاندار کردستان مطرح کرد:

بانک ها تولید کنندگان را درگیر مسایل بروکراسی نکنند

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۱۴۱

استاندار کردستان با بیان اینکه مهمترین نیاز استان کردستان ایجاد اشتغال است، گفت: بر همین اساس بانک ها تولیدکنندگان را درگیر مسایل بروکراسی نکنند.

بە گزارش ایلنا، بهمن مرادنیا شامگاه چهارشنبه در جلسە کارگروە تسهیل و رفع موانع تولید در سنندج، گفت: با توجه بە وضعیت تولید و اشتغال در کشور و بخصوص در استان کردستان لازم است بانک ها با دیدە اغماض در پرداخت تسهیلات بە واحدهای دارای مشکل بنگرند.

وی با بیان اینکە هم‌اکنون واحدهای تولیدی زیادی در استان نیازمنددریافت تسهیلات برای ادامە حیات خود هستند، ادامە داد: اگر بانک‌ها بخواهد بر اساس آیین‌نامەها و نگرش سخت گیرانە بە قانون عمل کنند کار تولید همچنان بر همان روال گذشتە خواهد بود.

مرادنیا اضافە کرد: بانک‌ها بخوبی مشتریان خود را می شناسند و اگر می‌دانند کارگاهی بە دنبال ادامە کار و تداوم تولید است همە تلاش خود برای کمک و بهبود شرایط آن بە کار بگیرند.

استاندار کردستان با بیان اینکە نگرش اصلی بانک ها بە مشتریان و تولید کنندگان باید نگاە گرەگشایی و رفع موانع باشد، افزود: خیلی از  مسایل تولید کنندگان نیاز بە طرح در کارگروە ندارد و با تعامل میان مدیران قابل حل است و من نیز همین انتظار را از مدیران اجرایی و بانک ها دارم.

وی ادامە داد: ایجاد اشتغال در حال حاضر مهمترین نیاز استان است و بر همین اساس بانک ها تولیدکنندگان را درگیر مسایل بروکراسی نکنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز