خبرگزاری کار ایران

در دومین نشست ستاد اجرایی هجدهمین مسابقات ملی مهارت مطرح شد؛

اجرای شایسته مسابقات ملی مهارت، همکاری تمامی عناصر تأثیرگذار را می‌طلبد

asdasd
کد خبر : ۶۳۷۶۷۹

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: اجرای شایسته هجدهمین مسابقات ملی مهارت همکاری تمامی عناصر تأثیرگذار را می‌طلبد.

به گزارش ایلنا، در دومین نشست ستاد اجرایی هجدهمین مسابقات ملی مهارت  که با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان و دبیر کمیته‌های اجرایی مسابقات برگزار شد، اعضای کمیته‌های شش­گانه گزارشی از روند پیشرفت کارهای انجام شده ارائه کردند.

در ادامه سلیمان پاک سرشت (رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور ) ضمن تشکر از اقدامات انجام شده، بر نکته‌های راهبردی و سازنده در اجرای شایسته این مسابقات تأکید کرد.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: اتصال هجدهمین مسابقات ملی مهارت به هفته ملی مهارت (هفته بزرگداشت ششم مرداد؛ روز ملی ترویج آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کارآفرینی) باید در تمامی برنامه‌ها مدنظر قرار گیرد.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تأکید بر اهمیت این مسابقات به عنوان رویدادی ملی گفت: به منظور اجرای هرچه بهتر هجدهمین مسابقات ملی مهارت باید دستگاه‌های مرتبط با مهارت‌آموزی، رسانه‌های ارتباط جمعی، نخبگان مهارتی و .... نقش فعال ایفا کنند.  

وی در پایان بر مستندسازی فرآیند اجرای هجدهمین مسابقات ملی مهارت در راستای ارتقای مسابقات آتی، حضور موفق در مسابقات جهانی مهارت و تولید محتوای حوزه آموزش‌های مهارتی و توسعه فرهنگ مهارت‌آموزی توسط تمامی دست‌اندرکاران تأکید کرد.

هجدهمین مسابقات ملی مهارت از بیست و چهارم تا بیست و هفتم  تیرماه سال جاری در ۳۳ رشته مهارتی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز