خبرگزاری کار ایران

در شهرداری منطقه ۷ انجام شد؛

حذف گردش فیزیکی پرونده ها با اجرای کامل طرح اتوماسیون

asdasd
کد خبر : ۶۳۷۴۲۸

سرپرست منطقه 7 شهرداری کرج، از حذف فیزیکی 98 درصد پرونده های بایگانی شده این منطقه با اجرای طرح اتوماسیون اداری خبر داد.

به گزارش ایلنا، امیر حسین کاظمینی هدف اصلی و مهم از به‌کارگیری نرم افزار اتوماسیون اداری را تکریم ارباب‌ رجوع، تسریع در ارسال و دریافت مکاتبات اداری و حذف مراجعات غیرضروری و کاهش تردد مراجعان دانست و گفت: نرم‌افزار اتوماسیون اداری در مجموعه وظایف مدیریت‌شهری کرج گنجانده شده که در این منطقه نیز در حال اجرا است.

وی درباره مزایای اجرای این طرح تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح ایجاد سهولت در طبقه‌بندی اسناد، کاهش حجم فیزیکی پرونده‌ها، اسکن اسناد و به روز رسانی آنها براساس مدارک است.

کاظمینی عنوان کرد: ساماندهی پرونده‌ها گام بسیار مهم در راستای ارائه خدمات کیفی‌تر به شهروندان است که با راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری در منطقه، زمینه برای الکترونیکی شدن سایر سیستم‌ها نیز فراهم می‌شود.

وی با اشاره به راه‌اندازی شبکه داخلی اداره عمران در این منطقه و سیستمی کردن نامه‌ها همچنین راه‌اندازی نرم‌افزار کاتب گفت: استفاده از فناوری‌های نوین به منظور ارائه خدمات بهتر و مطلوبتر به شهروندان صورت می‌گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز