خبرگزاری کار ایران

زمان ثبت‌نام جاماندگان در دوره‌های کاردانی فنی‌ و حرفه‎ای نظام جدید اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۶۳۷۳۲۴

مشاور عالی سنجش آموزش کشور زمان ثبت‌نام جاماندگان در دوره‌های کاردانی فنی‌ و حرفه‎ای نظام جدید را اعلام کرد.

حسین توکلی (مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به زمان ثبت نام مجدد داوطلبان کاردانی فنی‌حرفه‌ای نظام جدید و موسسات آموزش عالی و غیرانتفاعی گفت: ثبت نام در دوره‌های کاردانی نظام جدید فنی‌حرفه‌ای برای آن دسته از داوطلبانی که از ثبت نام جا مانده‌اند و در ششم خرداد ماه فرصت نکردند در پذیرش دوره‌های کاردانی نظام جدید فنی حرفه‌ای شرکت کنند در روزهای هشتم مرداد تا دوازهم مردادماه ۹۷بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور امکان پذیر است.

وی ادامه داد: همچنین اطلاعات ثبت نامی کلیه داوطلبانی که برای شرکت در پذیرش دوره‌های کاردانی فنی و حرفه‌ای دوره جدید دانشگا‌‌ه‌های فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی سال ۹۷ ثبت نام کرده‌اند در همین تاریخ یعنی از روز دوشنبه هشتم مردادماه ۹۷ لغایت روز جمعه دوازدهم مردادماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت. لذا کلیه متقاضیان ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما نسبت به مشاهده و کنترل اطلاعات ثبت نام اقدام و در صورت تمایل نسبت به ویرایش ثبت نام اقدام نمایند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص آخرین آمار دانشجویانی که امروز اقدام به دریافت کارت شرکت در آزمون سراسری کارشناسی کرده‌اند، اظهار داشت:‌ براساس برنامه زمانی اعلام شده کارت شرکت در آزمون داوطلبان گروه‌های آزمایشی پنجگانه آزمون سراسری سال ۱۳۹۷ و برگ راهنمای مربوط از دیروز یکشنبه سوم تیرماه ۹۷ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته و تا ساعت ۱۲ امروز دوشنبه چهارم تیرماه ۹۷ از تعداد یک میلیون و ۱۱ هزار و ۸۲۵ داوطلب ثبت نام کننده در آزمون تعداد ۳۹۵ هزار داوطلب نسبت به دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کردند. به عبارت دیگر حدود ۳۹ درصد از داوطلبان تا ساعت ۱۲ ظهر امروز کارت خود و برگ راهنما را دریافت کردند.

وی افزود: به کلیه داوطلبانی که تاکنون برای دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون خود اقدام نکرده‌اند اکیدا توصیه می‌شود با توجه به اینکه مهلت دریافت پرینت کارت آزمون و برگ راهنمای مربوط در روز چهارشنبه ششم تیرماه ۹۷ پایان می‌پذیرد لذا در این مدت باقیمانده برای دریافت پرینت کارت و برگ راهنمای مربوط اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز