خبرگزاری کار ایران

۶۳ کارگر فولاد میانه بیکار شدند/کارفرما: اتمام قرارداد دلیل بیکاری بوده است

asdasd
کد خبر : ۶۳۶۸۰۹

۶۳ کارگر کارخانه فولاد میانه به علت اتمام پروژه پیمانکار از کار بیکار شدند. مدیرعامل فولاد میانه، کارگران را مربوط به شرکت پیمانی دانست که روزمزد بودند.

مهرداد ناجی (مدیرعامل شرکت فولاد میانه) به خبرنگار ایلنا گفت: ۶۳ کارگر شاغل در ساخت فاز ۲ فولاد میانه به علت اتمام قرارداد با شرکت پیمانی و خصولتی بیکار شدند.

وی ادامه داد: این کارگران از بومیان شهرستان میانه بودند که دو تا پنج سال در این شرکت مشغول به کار بوده‌اند. اکثریت این کارگران روزمزد بودند و تعداد محدودی از این کارگران که ماهر بودند به پروژه‌های دیگر منتقل شدند. این ۶۳ کارگر نیمه‌ماهر محسوب می‌شدند.

این درحالی‌ست که یکی از کارگران این شرکت در تماس با ایلنا گفت: مسئولان کارخانه هفته گذشته با ۱۶ نفر تسویه حساب کردند و روز پنج‌شنبه نیز لیست تسویه ۴۷ نفر را در اختیار کارگران قرار دادند و گفته‌اند طی روزهای آینده با عده‌ای دیگر نیز تسویه خواهد شد.

وی ادامه داد: ما در فاز احیاء مشغول به کار بوده‌ایم و گرد و خاک آن را خورده‌ایم تا فاز دوم سرپا نگه داشته شود.

این کارگر با بیان اینکه پرسنل با پیمانکاران قرارداد داشتند و در طول یک سال اخیر در بخش تولید فعالیت می‌کردند، افزود: درحالی که شهرستان رتبه اول بیکاری استان را به خود اختصاص داده است، اخراج کارگران چندان خوشایند نیست و ۵۹ نفر از ۶۳ نفری که با آنان تسویه شده، بومی هستند.

وی در پایان یادآور شد: برای این کارخانه ۲۵۰ نفر ظرفیت استخدام قرار داده بودند، اما به علت تاخیرهای پی در پی در نهایت ۱۵۰ نفر در کارخانه مشغول فعالیت شدند و مابقی افراد به استخدام نهادهای دیگری درآمده بودند، حال نیروهای سابق در کنار نیروهای جدید ۲۵۰ نفر می‌شوند اما ما را از کار بیکار می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز