خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی اردبیل خبر داد:

رونمایی از 3 اپلیکیشن در نمایشگاه ملی گردشگری اردبیل

asdasd
کد خبر : ۶۳۶۷۷۹

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: در چهارمین نمایشگاه ملی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از سه اپلیکیشن رونمایی خواهد شد.

به گزارش ایلنا، نادر فلاحی  با اعلام این خبر تصریح کرد: سه اپلیکیشن از معرفی آثار تاریخی، جاذبه‌های گردشگری، تاسیسات گردشگری و جاذبه های میراثی و صنایع دستی طراحی شده است.

وی افزود: در فرصت نمایشگاه با رونمایی از اپلیکیشن‌های گردشگری استان اردبیل تمامی علاقه‌مندان می‌توانند با دانلود آن از سایت بازار به سادگی به تمامی اطلاعات آثار شاخص گردشگری استان دسترسی داشته باشند.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همچنین به رونمایی از انیمیشن طنز جاذبه های شاخص گردشگری اردبیل در این دوره از نمایشگاه ملی اردبیل اشاره کرد.

وی با تاکید به بهره گیری بهینه از ظرفیت فضای مجازی افزود: در فرصت نمایشگاه ترانه جاذبه های گردشگری استان نیز رونمایی خواهد شد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همچنین به تدارک برنامه ویژه جهت پوشش خبری نمایشگاه اشاره کرد و بیان داشت: به منظور حضور اصحاب رسانه بک استیجی با آرم رسانه های فعال استان طراحی شده است.

فلاحی اضافه کرد: همچنین در این دوره از نمایشگاه اولین رادیو گردشگری استان اردبیل رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز