خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی کرمانشاه خبرداد:

مامور قلابی شهرداری به دام پلیس کرمانشاه افتاد

asdasd
کد خبر : ۶۳۶۵۰۲

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری مامور قلابی شهرداری با هوشیاری یکی از شهروندان و حضور به موقع ماموران پلیس این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ حسین براری اظهار داشت: به دنبال اعلام یک مورد گزارش کلاهبرداری در شهرک تعاون بلافاصله ماموران کلانتری جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند. 

وی ادامه داد: پس از حضور پلیس در محل شخصی به هویت معلوم به ماموران مراجعه و گفت شخصی خود را به عنوان مامور شهرداری معرفی و با چاپ فیش تقلبی از مردم کلاهبرداری می‌کند. 

سرهنگ براری یادآور شد: در این راستا ماموران به سرعت وارد عمل شده و پس از مدتی تعقیب و گریز فرد مذکور را شناسایی و دستگیر کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه افزود: متهم به همراه پرونده تشکیل شده جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم به مراجع قضایی معرفی شد. 

وی عنوان کرد ماموران دستگاه‌های دولتی زمان مراجعه به شهروندان موظف هستند کارت شناسایی خود را نشان دهند در غیر این صورت نباید به آنان اعتماد کرد. 

سرهنگ براری در پایان از شهروندان خواست که در صورت مشاهده موارد مشابه و به منظور جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی موضوع را با مرکزیت‌های پلیس 110 در میان بگذارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز