خبرگزاری کار ایران

روابط عمومی فرودگاه دزفول خبرداد:

افزایش پروازهای فرودگاه دزفول به تهران و مشهد

asdasd
کد خبر : ۶۳۶۴۸۷

تعداد پروازهای فرودگاه دزفول به مقصد تهران و مشهد افزایش یافت.

به گزارش ایلنا، محمد بخشی گفت: از امروز دوم تیرماه با همکاری شرکت افزایش پروازهای فرودگاه دزفول هواپیمایی آتا در طول هفته پنج پرواز از دزفول به تهران و بالعکس انجام می شود.

محمد بخشی افزود: پرواز جدید شرکت هواپیمایی آتا ساعت 18:30 دقیقه امروز از تهران به مقصد دزفول و ساعت 20:30 دقیقه از دزفول به تهران انجام می شود.

وی ادامه داد: پرواز دزفول به تهران و بالعکس از طریق این شرکت هواپیمایی در روزهای یکشنبه، سه‌شنبه، چهارشنبه و جمعه نیز انجام خواهد شد.

مسئول روابط عمومی فرودگاه دزفول با بیان اینکه پروازهای فرودگاه دزفول از طریق شرکت های هواپیمایی آسمان، کاسپین ، ایران ایر و آتا انجام می شوند، تصریح کرد: از 24 خرداد ماه پرواز دزفول به مقصد مشهد و بالعکس از طریق شرکت هواپیمایی آتا برقرار شده و در روزهای دوشنبه و پنجشنبه انجام می شود .

در حال حاضر 29 پرواز رفت و برگشت از طریق فرودگاه دزفول به مقصد تهران و مشهد انجام می شود.

فرودگاه دزفول تنها فرودگاه شمال استان خوزستان است که نقش مهمی در جابجایی مسافر از شهرهای دزفول ، شوش ، اندیمشک ، گتوند و شوشتر به مقصد تهران دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز