خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون انرژی مجلس:

جامعه کارگری به‌عنوان محور تولید و رونق اقتصادی مورد توجه است

asdasd
کد خبر : ۶۳۵۷۴۳

گل‌مرادی با ذکر اینکه جامعه کارگری به‌عنوان محور تولید و رونق اقتصادی مورد توجه است، تصریح کرد: مهم‌ترین عامل تولید، نیروی انسانی است که اگر انگیزه لازم را داشته باشند تولید داخلی ارتقا خواهد یافت.در همین راستا، قطعا نگاه مجلس هم، در جهت ارتقای بهره‌وری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی گل‌مرادی (عضو کمیسیون انرژی مجلس، رئیس کمیته نیرو کمیسیون انرژی مجلس و نماینده حوزه انتخابیه ماهشهر، بندر امام‌خمینی، امیدیه و هندیجان) در نشست هم‌اندیشی تشکل‌های کارگری و بازنشستگی در مورد موضوع ماده 10 اصلاحی قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی، با تاکید بر اینکه باید با دقت بیشتری در جهت بررسی ماده مذکور حرکت کرد، گفت: اکنون شرایط خاصی بر کشور حاکم است. مقام معظم رهبری در جهت حمایت از شما کارگران شعار امسال و سال‌های گذشته را در ارتباط با تولید، اقتصاد و اشتغال مطرح کردند. در همین راستا، قطعا نگاه مجلس در جهت ارتقای بهره‌وری است.

وی با ذکر اینکه جامعه کارگری به‌عنوان محور تولید و رونق اقتصادی مورد توجه است، تصریح کرد: مهم‌ترین عامل تولید، نیروی انسانی است که اگر انگیزه لازم را داشته باشند تولید داخلی ارتقا خواهد یافت.

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: ما قوانین خوبی در حوزه روابط کار و تامین اجتماعی داریم اما متاسفانه آنها کمتر اجرایی می‌شوند. به‌زعم من و همکارانم، جایگاه کار و کارگر برای همه آحاد جامعه محترم است.

وی با تاکید بر اینکه همه برای موفقیت کشور باید حرکت کنیم، تاکید کرد: شعار امسال رهبری که معطوف به حمایت از کالای ایرانی است وظیفه و تکلیف حمایت از کالای ایرانی را نه‌فقط برای مسئولان، بلکه برای همه مردم ایجاد می‌کند. ایشان باور به نقش بی‌بدیل مردم دارند.

گل‌مرادی در رابطه با ماده مذکور، گفت: با حضور در این جلسه و شنیدن نقطه‌نظرات دوستان، برای من محرز شد این ماده مانع تولید خواهد شد، بهره‌وری را پایین خواهد آورد و جایگاه نیروی انسانی را زیر سوال خواهد برد. این طرح در تضاد با تولید موفق است.

نماینده مردم ماهشهر، بندر امام‌خمینی، امیدیه و هندیجان در پایان، تاکید کرد: بهتر است در به‌کار بردن الفاظ و عبارات، دقت بیشتری داشته باشیم. به‌راحتی اتهام نزنیم و نگوییم فلان نماینده منافع مشترک با پیمانکاران دارد. من معتقدم ما اگر امروز اینجا هستیم از برکت وجود شما است.    

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز